piątek, 28 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] Bangtan setny dzień. Czat z JungKook'iem.

JungKook: Witam. Jestem Jeongguk. Czy wszyscy zjedli kolację?
JungKook: Czy wiesz, jaki dzisiaj jest dzień? Tak, to jest nasz setny dzień. Czas płynie tak szybko, nie? Założę się, że zaraz nasz +1.000 dzień też przyjdzie bardzo szybko, prawda?? ARMYs, zawsze bądźmy razem, nawet do naszego 100000 dnia. ♥


JungKook: Każdy, czy ostatnie 100 dni były krótkie, czy długie? (Fani: Były bardzo krótke!)
JungKook: Haha, również odczuwalny dla mnie. ㅎ krótki czas mijał szybko, gdy myślałem o naszych ARMYs. Haha.
JungKook: Pracowałem bardzo ciężko przez ostatnie 100 dni. Można zobaczyć ile wysiłku włożyłem? ㅜㅜ  (Fani: Oczywiście!! /Widzę, że ㅠㅠㅠ /Noona jest z ciebie dumna ㅠㅠ)
JungKook: Chciałbym pokazać wam wszystkim chłodniejszą stronę mnie. Dziękuje.

JungKook: w naszym nowym albumie.. Jak tam moja piosenka.. (Fani: Kocham ją ♥♥♥/ Jest najlepsza/ zmarłem w części satori)

JungKook: Ach, nasze ARMYs, Kocham was. Ciężko pracowaliśmy, aby stworzyć dobry album. ㅜㅜ  To było trudne, ale myśl o naszych ARMYs dała mi siłę. Obiecuję pracować ciężej, aby pokazać lepszy występ w przyszłości.
JungKook: Ach. Która piosenka waszym zdaniem jest najlepsza z tej płyty? We On? Coffe? N.O?! Outro? !!
JungKook: Dziewczyno.
JungKook: Chcesz mnie na bieżąco*?
JungKook: V Hyung już praktycznie traci swoje ręce i nogi [bo to tak tłuste]. Ach, to jest zabawa.
*Ostatnia linia w OUTRO: LUV NA Skool (wykonane w satoori przez JungKook'a)

JungKook: Nasza choreografia jest fajna, nie? Która część jest najfajniejsza? (Fani: Podczas otwierania mundurów!/ Kiedy klęczycie!!/ ''To jest policja, ręce do góry!'')
JungKook: ㅋ być szczerym, to nie boli, że dużo klękam.. gdyż jestem człowiekiem.  Myślę, że czuje się jak najmniej bólu. To nie boli, więc się nie martw.

JungKook: Z okazji naszego setnego dnia, odpowiem na trzy pytania.

Fan: Dlaczego lubisz kolor czerwony?
JungKook: Co oznacza kolor czerwony dla mnie Oppa? Co sądzisz, co oznacza? Czerwony symbolizuje pasję dla mnie. Lepiej umrzeć , niż żyć bez pasji.

Fan: Co oznacza dla JungKook'a noonas?
JungKook: Co oznacza dla JungKook'a noonas? Co sądzisz, co one oznaczają? Są po prostu noonas.

Fan: Lubisz słodkie dynie?
JungKook: Czy lubię słodkie dynie? Szczerze mówiąc, ja.. Koniec.

JungKook: Ten czat miał być o naszej setnej okazji, a my już nie na temat. Każdy, byłeś szczęśliwy przez te ostatnie 100 dni? (Fani: Tak oczywiście!!!)
JungKook: Ja również byłem zadowolony. ㅎ  Chcę nadal być zadowolony z ARMYs.
JungKook: Nie było wiele rzeczy, które wydarzyły się przez ostatnie 100 dni, ale co jest najbardziej pamiętną rzeczą dla was wszystkich? (Fani: Daejeon fanem podpisania / Showcase !! / debiut ~!)
JungKook: Och, jak wiele. Dla mnie, to teraz ㅋ mi się podoba.

JungKook: Kiedy znów się spotkamy~ Będziemy spełniać wszystko? Przyjdziesz na nasz występ, prawda? Jeśli nie przyjdzie, nie przyjdzie. Nie denerwuj się, bo mamy fancafe. Idę na fancafe i Twitter'a często tam jestem i proszę pisać posty i tweets.

JungKook: Muszę iść teraz ćwiczyć. To wszystko, aby pokazać lepszą stronę nas, więc nie płacz i dopinguj nas!
Jeongguk: 4
Jeongguk: 3
Jeongguk: 2
Jeongguk: 1
Jeongguk: 0.5
Jeongguk: 0.4
Jeongguk: 0.3
Jeongguk: 0.2
Jeongguk: 0.1
Jeongguk: 0.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz