niedziela, 9 listopada 2014

[TŁUMACZENIE]Haru*Hana VOL .22

Witajcie wszyscy, widzieliście ostatni odcinek Haru*Hana, który jest już w sprzedaży?
BTS, którzy niedawno wrócili z cool BOY IN LUV!
Teraz, ich showcase w Japonii osiągną wielki sukces!
BTS, którzy dekorują tylnią okładkę; pokażemy wam off shoty i zdjęcia, które nie były dostępne w magazynie!






Jako pierwsi, Rap Monster i J-Hope opowiedzą o swoich metodach nagrywania~



Rap Monster powiedział:
„Nie spędzamy dużo czasu na nagrywanie. Najpierw rozgrzewam swoje gardło przed nagraniem, trwa to prawie 3 razy. Potem zwracam uwagę na emocje i uczucia zawarte w tekście. Dla rapu ważne jest aby wiedzieć jaką dać atmosferę w jakim czasie. Nawet jeśli to jest ten sam rap, on zawsze jest różny. Dlatego, w celu skorzystania z atmosfery (tak zostało zapisane) istnieje również czas na zakończenie tego celowo”.

J-Hope powiedział:
“Odmiennie do Rap Monstera, potrzebuję dużo czasu na nagranie. To również dlatego, że nasza kariera raperów jest różnie długa. Również, ponieważ moja wymowa nie jest bardzo dobra, muszę być z tym ostrożny”.
Mają dwie różne metody nagrywanie, ale właśnie dlatego, każdy głos ma inny urok  (‘-^*)/
Ponadto, kombinacja członków: V & Jimin, którzy opowiedzą o metodach zadowalania Rap Monstera & Sugi (śmiech).



V: Będę robił zdjęcia z Rap Monsterem-hyungiem! Nie wiem dlaczego, ale jak hyung mnie widzi to wybucha śmiechem. Suga-hyung jest inny… ponieważ jest on męskim facetem ze stylem Daegu”

Jimin: “Wiem jak go zadowolić! Suga-hyung gra faceta z Daegu ale jeśli pochwalę go, zawstydzi się i zacznie śmiać. Czasami, nawet jeśli nie jest to prawdziwy komplement, jak powiesz mu <(w dialekcie) Hyung, wyglądasz dzisiaj lepiej niż zawsze!> zacznie się śmiać"

V: “Dokładnie! Również, Suga-hyung mówi żarty, ale udajemy obojętnych. Potem Suga-hyung reaguje upiornie ale jeśli nie odpowiemy jak bądź i nie okażemy jakiejś reakcji, jest zadowolony~”

Jimin: “Zadowolony… (śmiech)”

Mamy nadzieję, że też zobaczymy któregoś dnia upiorną reakcję Sugi *:・( ̄∀ ̄)・:*:
W końcu, przed faktycznym strzałem oto J-Hope, który pofarbował po raz pierwszy włosy od urodzenia.
Więc, skoro temat wyszedł, oto rozmowa J-Hope i Jimina.



Jimin: J-Hope hyung pofarbował włosy po raz pierwszy, od swojego urodzenia!

J-Hope: Tak, próbowałem to zrobić… (błysk)

Jimin: Pasuje ci naprawdę dobrze! Fufufufu (śmiech)

J-Hope: Tak, naprawdę podoba mi się.

Jimin: Ponieważ jest dla mnie jak brat, gdy zobaczyłem go naprawdę szczęśliwego po farbowaniu włosów, nie wiedziałem jak mam to powidzieć, myślałem, że to słodkie. Hehehe. Uroczy (mówiąc to zrobił „dobry” znak do J-Hope)

J-Hope: Uroczy~ (śmiech)

I równocześnie zaczęli się śmiać.
Po tym, to są fryzury, które chce spróbować…
„Chcę zobaczyć różne kolory włosów od teraz!” (J-HOPE)
Kiedy śpiewamy <The advance of Bangtan> miałem moje włosy, ale chce spróbować odważniejsze cięcie, które dałoby mi silniejszy wygląd”. (Jimin)

★BONUS ①★
Na 117-118 stronach magazynu spytaliśmy członków o ich prawdziwe imiona.
Między tym będziemy ujawniać „ponieważ trudno nie pamiętać tego” co Jungkook i J-Hope napisali do nas.

IMIĘ I NAZWISKO J-HOPE: JUNG HOSEOK



Mają naprawdę trudne charaktery ((◎д◎ ))

IMIĘ I NAZWISKO JUNGKOOKA: JUNG JUNGKOOK



Podpis ukazuje poważną stronę Jungkooka, prawda? (^O^)

★BONUS②★
Photo shoot członków~
Odkrywamy off shoty członków, są one dość przerobione.



V komentuje photo shooty Jina, V i Jungkooka!

Jungkook jest zwykle trochę nieśmiały. Ale dzisiaj pokazał na zdjęciach dość radośnie i był uśmiechnięty, i były w stanie ukazać jego żartobliwą stronę! Ponieważ zdjęcia zostały wykonane z chęcią, myślę, że możemy wam pokazać naprawdę zabawne zdjęcia”.
Tak jak te słowa, możecie zobaczyć ich dobre relacje w magazynie (^-^)/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz