sobota, 1 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] Bangtan setny dzień. Czat z Sugą.

Suga: Euhaha witam. Jaki jest dzisiaj dzień? (Fani: Setny dzień!)
Suga: Tak, to jest nasz setny dzień~ Minęło 100 dni odkąd Bangtan wszedł na świat, myślę że? Euhaha.

Suga: To Chuseok oraz setny dzień Bangtan. Za to, co wszyscy robią?
Suga: Czy wszystko zjedzone?

Suga: Z okazji 100 dni, odpowiem na kilka pytań eungkyakya.


Fan: Oppa, czytasz listy na fancafe?
Suga: 1, zawsze czytam listy na fancafe ㅎㅎ

Fan: Suga oppa, można zmieścić monety w nozdrzach?
Suga: 2, w moich nozdrzach nie mogą zmieścić się monety.

Fan: Oppa, możesz zrobić ranking członków na podstawie wyglądu?
Suga: 3, oczywiście Suga-Nim jest w nim pierwszy.

Fan: Czytasz wszystkie otrzymane listy???? Proszę odpowiedz ㅠㅠㅜㅜ ㅠㅜㅜㅠ
Suga: 4, czytam także wszystkie otrzymane listy.

Fan: Sprawdzasz często wspomnienia?
Suga: 5, czytam wszystkie wasze wspomnienia ㅎ

Fan: Oppa, myślę że byłbyś bardzo ładny, gdybyś urodził się dziewczyną.
Suga: 6, gdybym urodził się dziewczyną, nie byłbym w stanie dołączyć do Bangtan.

Fan: Oppa, można dopasować monety na twoich oczach?
Suga: 7, nie mogę dopasować monet do moich oczu.

Suga: Byłem przy życiu 8,7500 dni.. te chwilę są bardzo wzruszające. Nadal będę pracowitym Sugą.

Fan: Co zrobisz jeśli wygrasz nagrodę Rookie? Złóż Obietnicę!!!
Suga: Jeśli wygramy nagrodę.. hm nagrodę.. jeśli wygramy nagrodę rookie.. hm.. jeśli wygramy, co powinienem zrobić? Myślę że to trudne.

Fan: Oppa, dlaczego robiłeś sobie zdjęcia z cichej kamery*?
Suga: O mój Boże, jak nie wiesz robię zdjęcia z cichych kamer. O mój Boże. To jest przerażające.
*W Korei, kamery we wszystkich telefonach, mają dźwięk kliknięcia. Czy jest wyciszony, czy nie. Musisz pobrać aplikację na cichy, oddzielny aparat do robienia zdjęć.

Fan: Jak tam twoje skórki przez te dni*?
Suga: Próbuję zebrać naskórek, ale to nie działa, jak miałem nadzieje..
*Spójrz tutaj http://bts-trans.tumblr.com/post/60638366849
안녕하세요 슈 간데 여 며칠 전 저 손톱 이 너무 울퉁불퉁 해서 회사 에서 네일 아트 를 받으 라고 하셔서 네일 아트 를 받았는데요 손톱 물어 뜯는 버릇 때문에 네일 아트 해주시 는 분이 쓴약 을 발라 주셨 거 등요 ??
Witam, jestem Suga. Kilka dni temu moje paznokcie były takie nierówne, że firma nalegała na zrobienie mi paznokci, więc ja dostałem zrobione paznokcie. Osoba, robiła moje paznokcie, ponieważ mam zwyczaj obgryzania ich, powiedziała, że da mi trochę, które smakują źle??
저녁 밥 먹는데 뭐 묻어서 저도 모르게 엄지 손가락 쪽 빨았 는데 .... 으아 아 슈가 는 미각 을
잃었 습니다 으아 아 슈가 미각 쥬금 :(
W nocy nawet, kiedy jem, nie wiedząc kiedy spróbowałem/ tchnąć mój kciuk.
그리고 큐티클 저 만큼 많이 나온 사람 본적 이 없 데요 ... 아아 그렇 슴 니다 저는 큐티클 부자
였습니다 오늘 부터 다시 큐티클 적금 들어야 징
Ponadto, widziałem ludzi, którzy mają za dużo skórki jak ja... ahah to prawda, jestem bogaty w naskórek, zamierzam go uratować.

Fan: Jaki jest twój typ?
Suga: Mój idelany typ? ARMYs.

Fan: Kiedy aktualizacja 슈가 의 시선 (Oczy Sugi)?
Suga: Nie ma aktualizacji 슈가 의 시선 te dni ㅠㅠ kiedy otrzymałem szansę na aktualizację.. Nie jestem w stanie zrobić dużo zdjęć, z tych dni, ponieważ nie mam teraz aparatu.. Istnieje obecnie nowy model, więc czekam, aby go kupić.

Fan: Oppa, czy naprawdę nie dbasz o skórę? Bądź szczery!
Suga: Naprawdę nie dbam o skórę.

Fan: ㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ Suga Oppa, jestem bardzo ciekaw tego, ale to [Bangtan] o ich depilacje na nogach?
Suga: Czemu pytasz mnie o depilacje włosów na nogach ㅋㅋ ㅋㅋ

Fan: Oppa, dlaczego jesteś taki biały?
Suga: Jestem biały bez powodu.

Fan: Mieszkanie.
Suga: Ale co by się stało, gdyby Suga był płaski**
**Odwoływanie się do pierwszej lini Narodzin Bangtan.

Suga: Jeszcze nie jadłem obiadu, co mogę zjeść. Będę wdzięczny jeśli ktoś zasugeruje mi posiłek. (Fani: mięso/ kurczak/ nóżki wieprzowe/ mięso z kaczki/ mąż)
Fan: Euha nie widzę nic, wszystko jest zbyt szybki ㅋ
Suga: Osoba, która zasugerowała męża, proszę opuścić czat ^^

Suga: To nasz setny dzień. Dziękujemy wszystkim, którzy nam gratulowali.

Fan: Oppa, jeśli byłbyś opalony, jak brzmiało by twoje imię?
Suga Gdybym miał brązową skórę, byłbym zwany Czarnym Sugą.

Suga: 끝판 왕 (Król ostatniej rundy) jest to spisek producentów. To ich sztuczka. Chcą mnie zabić.

Suga:  Używam różnych szamponów, pierwszego lepszego który znajduje się obok mnie [w łazience]. Nie jestem na tyle wyczerpujący, jak faceci moga pomyśleć. Jestem dobry w oczyszczaniu się, chodź ㅋ

Fan: Oppa, jakiej wody kolońskiej używasz?
Suga: Używam Ferrari Blue.

Fan: Oppa, masz zamiar żyć z chustką na zawsze?
Suga: Ja poślubię moją bandanę.

Fan: Patrzę tak jak ty..
Suga: Jeśli patrzysz, jak ja, gratuluję. To musi być trudne, aby żyć życiem patrząc jak ja..??

Suga: Czytam wszystko, co w TO.BTS.ARMYs to miłość, lubię was wszystkich ㅋ

Suga: Jestem przygotowany na mixtape euhaha.. Używam bitów z których nie mogłem korzystać na płycie i mogę korzystać tylko z niektórych Choongchung-do satoori. Dostałem teraz powieść z Seulu. Pyotoori***
Suga: Słyszałem, że wszystko, co musimy zrobić [mówić akcentem Seulu] to podnieść głos na końcu?
***Język standardowy= 표준어 (Pyo-Joon-uh)- w połączeniu razem z Sugą "표준어" i 사투리 (satoori).
**Odniesienia się do Gag rogu sceny.

Suga: Wszyscy, to dzisiaj nasz 100 dzień, więc porozmawiajmy o tym., dobrze? Jaki jest twój najbardziej pamiętny dzień? [z nami] z ostatnich 100 dni?? ㅎㅎ

Suga: Kiedy mój kapelusz odleciał, gdy byłem na scenie, ja na to ''Ach..'' Od tego dnia, noszę trzykrotnie więcej spinek na głowie i na kapeluszu. Więc nie będzie ponownie latał.

Fan: Krwawieznosa.
Suga: Ci, którzy mają krwotok z nosa, proszę ich teraz szczególnie traktować.

Suga: ARMYs, którzy marzą o zostaniu piosenkarzami!! Jeśli będziecie się starać, osiągniecie swoje marzenia!!

Suga: Do ARMYs, które mówią że chcą się ze mną ożenić. Zamierzam wysłać je do więzienia
wojskowego.

Suga: Każdy był na zabawnym czacie? Suga płacze, ponieważ to nasz setny dzień. Chwileczkę, muszę najpierw wytrzeć łzy.. płacz
Suga: Bardzo dziękuje za wszystko z okazji setnego dnia ㅎ Bądźmy
razem na naszych  +1000, a nawet naszych +10000 ~~ Kocham was. BuziakBuziakBuziak ㅋㅋㅋ Kocham was. Do zobaczenia następnym razem ~~~~!!!

1 komentarz: