poniedziałek, 17 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] Bangtan setny dzień. Czat z Jimin'em.

Jimin: Witam, jestem Jimin. Dzisiaj jest nasz setny dzień!!
Jimin: Nie mogę w to uwierzyć...to już 100 dni odkąd zaczęliśmy występować.. agh... to było tłuste // przepraszam !! Haha.
Jimin: Mam zamiar podnieść poziom mojej atrakcyjności.


Jimin: Piszcie powoli, na niektóre pytania nie odpowiem  .. ㅜ ㅜ. ( Fani : Każdy, cisza ~ / Ciii ~)
Jimin: Heehee chłopacy powiedzieli shhh.. wszystkie jesteście takie słodkie. ㅎㅎ

Jimin: Czy jest coś, co zmieniło się we mnie przez te 100 dni? (Fani: Schudłeś/ Dorośliście/ Straciłeś tłuszcz na policzkach).
Jimin: Tłuszcz.. tak na policzkach, straciłem dużo tłuszczu na policzkach! Hehe. Czy mogę uzyskać go z powrotem?? Hahahahaha. Powrót mojego tłuszczu z policzek? (Fani: Tak!)
Jimin: Wtedy będę musiał pożegnać się z wami na zawsze..

Jimin: Nasze ARMYs przetrwały wiele w ciągu ostatnich 100 dni ㅜ ㅜ (Fani: Oppa, musisz być bardziej zmęczony ㅠㅠㅠ)
Jimin: Nie zrobiłem niczego trudnego, więc nie cierpię ㅠㅠ Kiedy myślę o wszystkich naszych ARMYs moja energia idzie w górę!

Jimin: Chciałbym rozmawiać z wami cały dzień, ale chcę też spotkać teraz wszystkich.. spotkamy się w tej chwili? Dobra, niech..
Jimin: Nie spotkamy się teraz. Bo po pierwsze musimy świętować nasz setny dzień.

Fan: Oppa, słuchałeś albumu Beenzino który uzyskałem dla ciebie?
Jimin: Tak!!

Fan: Oppa, jakie przekąski lubisz jeść?
Jimin: Lubię wszystkie.. przekąski!!

Fan: Oppa jesteś śliczny.
Jimin: ARMYs są też słodkie.

Fan: Oppa, które członka lubisz najbardziej?
Jimin: Lubię Jiminnie najbardziej..

Fan: Kiedy ARMYs są najładniejsze?
Jimin: ARMYs? ARMYs są zawsze piękne~~~ ♥

Fan: Proszę zrobić aegyo. ㅜ
Jimin: Aegyo? Haha nie uciekniecie, jeśli zrobię aegyo? (Fani: Oczywiście, że nie/ Odtwarzacz Gwiyomi!! Zrób kilka razy aegyo!!)
Jimin: Przepraszam.. Nie wiem dlaczego to powiedziałem, że.. Przepraszam !!!!~ ♥

Fan: Całe twoje istnienie jest aegyo-y.
Jimin: Och, ktoś po prostu powiedział, że całe moje istnienie jest aegyo-y. Kocham cię.

Fan: Oppa, całe twoje istnienie jest bez zarzutu.
Jimin: Wiem.

Fan: Dlaczego uśmiechasz się w windzie w pierwszym odcinku Rookie King? ㅋ ㅋㅋㅋ
Jimin: Wszyscy. Chcę coś wyjaśnić. Jedynym powodem, że śmiałem się wewnątrz windy jest to że było tak niewygodnie i że byłem dumny z mojego ułożenia w tej sytuacji. To także dlatego, że byłem tak dumny z tego, że miałem odwagę spojrzeć w kamerę. Zatrzymałem film i sprawdziłem, ale strzałka była skierowana? w złym miejscu.. wszyscy.. wszyscy.. naprawdę.. naprawdę.. film jest nie tak.. zmontowany.. co mam zrobić..

Fan: Co zwykle robisz w poczekalni?
Jimin: Dostałem pytanie za pytaniem, co zazwyczaj robię w poczekalni! Tak~!~! Ćwiczę.. na żywo i taniec i rozmowy~~ Oczywiście z członkami.

FanL Używasz satoori?
Jimin: Ktoś zapytał mnie, czy mogę używać satoori. Co o tym sądzisz? Czy mogę używać satoori? Ech, piszę w satoori znaki.. każdy jadł~~ (satoori) jak można pisać w satoori. ㅜㅜ

Jimin: Ludzie mówią shhh ale wpisując po prostu staję się coraz szybszy, o mój boże, to jest takie zabawne, mój pępek..

Jimin: Wszyscy. Naprawdę muszę już iść, ale dziękuje za gratulacje nam na naszej dzisiejszej okazji. 100 dni i nadal bądźmy razem!!! Ach, tak naprawdę uśmiecham się cały dzień z powodu ARMYs, jestem tak podekscytowany..
Jimin: Kto będzie następną osobą? Proszę takich pytań nie zostawiać, nie chcę opuścić westchnień. Naprawdę kocham was z mojej głowy do stóp, ale naprawdę muszę już iść! Kocham wszystkie ARMYs które były tu dziś z nami!! Dobrze? !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz