niedziela, 9 listopada 2014

[TŁUMACZENIE] HANAKO MAGAZINE 2014 LUTY

JIMIN: „PIĘKNY”, OSOBA TWORZĄCA NASTRÓJ, KTÓRA MA MIĘŚNIE I SŁODKOŚĆ
Jimin, ktoś, kto na scenie jest „pięknym” mięśniakiem. Agresywne występy, które sprawią, że zafascynuje cię.  

Jak trenujesz? “Trenuje na siłowni w Seulu (śmiech). Zanim zadebiutowaliśmy zdecydowałem się na trenowanie każdego ranka, i wciąż trenuję, więc (abs) tworzy się naturalnie. Teraz tylko ja uważam, że wszystkie wysiłki każdego z nas składają się na idealny występ.”

W przeciwieństwie do jego muskulatury, jest osobą tworzącą nastrój, pełną uroku. “jeśli chodzi o okazywanie miłości/uczuć chyba J-HOPE jest najlepszy! Jestem raczej męski”. Potem spytaliśmy, czy pokaże swoją męskość, powiedział, że jest to zawstydzające robić to tutaj (śmiech). Ale te oczy, które stają się „cienkie”, gdy się śmieje, są pełne charyzmatycznego ognia, gdy jestem na scenie (śmiech). Podczas występów nie odwracajcie wzroku ode mnie, proszę.”




10 PYTAŃ, BY POZNAĆ BANGTAN LEPIEJ
Aby poznać Bangtan lepiej zadaliśmy im pytania!
Rozmawialiśmy z nimi o ich urokach, z ich pełnymi osobowości odpowiedziami! 

1)     POWIEDZ NAM KOLOR BTS
JIMIN: Czarny! To kolor, który lubię najbardziej i myślę, że pasuje do hip hopu najbardziej.
SUGA: Czerwony. Myślę, że jest podobny do pasji, z jaką BTS są na scenie. 
J-HOPE:  Zielony. Ponieważ jest pełny nadziei.

2)     PORÓWNAJ BANGTAN DO ZWIERZĄT
JIMIN: Śpiący lew, który nie pokazuje jaki jest „cool”.
V: Panda, ponieważ członkowie zespołu mają zabawową prezencję. 
JUNGKOOK: Tygrys, dziki image bestii.
SUGA: Szczeniaczki.

3)     PORÓWNAJ CZŁONKÓW BANGTAN DO PORY ROKU LUB ZJAWISKA POGODOWEGO.
JIN: Piorun, ponieważ gdy jesteśmy razem, nie ma cichych dni (śmiech).
JUNGKOOK: Jesień. Ponieważ, nawet jak jest ciepło, jest wciąż trochę zimno, ale dzięki światłu słonecznemu czuje się dobrze. 

4)     JAKIM RODZAJEM ZAPACHU BANGTAN SĄ? 
V: Kuszący zapach, który sprawi, że odlecisz gdy go poczujesz.
JIN: Jak kwiaty. Świeży i uroczy zapach.
RAP MONSTER: Jak jaśmin. Ponieważ jest to zapach, który osobiście lubię. 
JIMIN: Uzależniający zapach.
JUNGKOOK: Jak świeży chleb.

5)     KTO JEST LIDEREM MODOWYM W BTS?
JUNGKOOK: Jak można zauważyć, V jest fashionistą. Ma dobry gust.
 JIMIN: Rap Monster-hyung! Jest bardzo szczegółowy, jeśli chodzi o modę, i ma dobry gust, jeśli chodzi o dobieranie codziennych ciuchów.
RAP MONSTER: Ja, który lubi modę… może? (śmiech)

6)     TO MA NIESAMOWITE TEN CZŁONEK! 
RAP MONSTER: Talenty Jungkooka. Umiejętności akrobatyczne Jimina. Gust V.
JIMIN:  Duch Rap Monstera. Nie ważne jak ciężko jest, zawsze wie jaką drogę wybrać i na koniec osiągnąć to. 
JIN: Wspomnienia i gust Rap Monstera

7)    POLEĆ PIOSENKĘ BTS.
V: “Advancing of Bangtan”. Ponieważ to piosenka, która napawa entuzjazem.
J-HOPE: “Satoori Rap” (Paldogasan), ponieważ jest to rap, w różnych, koreańskich dialektach. Proszę, poczujcie różne uczucia.
JIMIN: “We On” Lubię część wokalną.

8)     W BTS, JAKIE SĄ OSTATNIE ZAINTERESOWANIA CZŁONKÓW? 
JIN: Trening mięśni. Gdy Jungkook zaczął, wszyscy poczuliśmy motywacje.
 RAP MONSTER: Myślenie o fanach.
V: Eomma-ya! (mama), to jedyna osoba (rzecz), o której mówię tak dużo (śmiech).

9)     JAKIE MIEJSCE LUBISZ W SEULU? 
JIN: Duży park dla dzieci (Park w dzielnicy Gwangjin). Myślę, że zabawna atmosfera parku jest dobra
J-HOPE: Kiedy byłem kompletnie wyczerpany po lekcjach, chodziłem nad rzekę Han by porozmawiać. 
JUNGKOOK: Rzeka Han i świat Lotte!

10)  NA KONIEC POWIEDZCIE COŚ DO SWOICH JAPOŃSKICH FANÓW!
RAP MONSTER: Jestem bardzo wdzięczny za ciepłe przyjęcie. Spotkajmy się wkrótce znów! 
SUGA: Od teraz będziemy często przyjeżdżać do Japonii! Kocham was!
JIMIN: Proszę, od teraz czekajcie na Bangtan! I kochajcie nas!



JUNGKOOK: NAJMŁODSZY Z DELIKATNYM WYGLĄDEM, KTÓRY UKRYWA SWOJE MĘSTWO. 
Najmłodszy, ze wszystkich członków, Jungkook. Uważam, że to maknae z przyzwoitym charakterem, ale „mądrą osobowością”,” nie jestem dobry, zależnie od ludzi, podczas gdy jestem zawstydzony aby to zrobić”  gdy powiedzieliśmy, by pokazał swoją poważną twarz. Przerwa między jego delikatną i uroczą stroną jest jednym z jego uroków.  

Jest ambitną osobą, która pojechała do Ameryki, ponieważ chciał się uczyć tańca. Z tymi umiejętnościami, zdobytymi tam, mógł pokazać coś swojemu hyungowi J-HOPE. „W Ameryce nie było podziału na gatunki, nauczyłem się wielu tańców. Sekretem cool tańca jest nauczenie się podstaw wielu typów.” 

Jesteś pracowity?
“Tak, chce być najlepszy” (w Japońskim).

Jest również fanem J-POPu. Widać, że został fanem po przesłuchaniu wielu utworów. „Lubię Japońskie piosenki pop! Bardziej niż jestem fanem poszczególnych artystów, szukam zawsze dobrych piosenek. Jeśli możesz mi coś polecić napisz do mnie!”  

JIN: DBAJĄCY O ZDROWIE INNYCH CZŁONKÓW, ZAJMUJĄCY KUCHNIĘ, PRZYSTOJNY SEMPAI
Najstarszy, dobrze wyglądający członek, Jin. Jest również nazywany „mamą” przez członków, ponieważ zajmuje się gotowaniem. „Czasami nie jestem taki dobry, ale kolekcjonuje różne przepisy, ponieważ lubię patrzeć na nie, a potem na koniec ugotować je na członków. V jest tym, który zawsze wszystko zje, nie ważne co ugotuje.”

Na showcase, w zeszłym grudniu napisałeś list po Japońsku. „Byłem bardzo zdenerwowany, ale wszyscy słuchali po cichu i naprawdę poszło W naszych występach osobno ze śpiewem, pokazujemy również trochę choreografii i wtedy wszyscy stajemy się częścią tego samego „obrazu”. Jestem wdzięczny, że mogłem z wami rozmawiać o naszych urokach”.

Jeśli jest dobra praca zespołowa, z bezpośrednim kontaktem, występ i my będziemy wspaniali. „Aktualnie dogadujemy się dobrze. Szanujemy się i dbamy o resztę, nasze więzi są naprawdę głębokie. To nasza siła”.  



RAP MONSTER: NIEZAWODNY LIDER, KTÓRY DEMONSTRUJE GENIUSZ RAPU. 
Członkowie ufają mu całymi swoimi sercami, lider Rap Monster. Tak jak w jego imieniu, ma wyjątkową jakość rapu i jest również jednym z głównych wsparć Bangtan. Umiejętność, czy jego głos jest naturalny? „Rap nie jest jak śpiew, nie zrobisz postępu przez profesjonalną edukację, musisz wyrażać siebie. Daje z siebie wszystko, o chce być lepszy. Sposób w jaki wychodzi mój głos, głośno, spokojnie, jestem tego świadomy”. 

Ostatniego Grudnia, gdy przyjechali do Japonii na ich pierwszy showcase, pokazał cały rap po Japońsku. „Wciąż nie znałem dużo słownictwa, gdy przyjechałem do Japonii, ale chciałem to zrobić mimo wszystko. Ćwiczyłem naprawdę ciężko i przyzwyczaiłem się do tego i udało mi się zrobić to na żywo bez nucenia”.  

Geniusz, który jest zdolny i uczy się naprawdę szybko, nie ważne czego. Miał również niesamowite wyniki w jego szkole średniej. „Były to dni, gdy nie miałem marzeń, Wierzyłem, gdy rodzice mówili mi, że jeśli będę uczył się twardo, któregoś dnia znaleźć główne marzenia, więc uczyłem się naprawdę mocno. Ta praca jest wciąż moją podstawą, więc jestem wdzięczny i nie mogę im wystarczająco podziękować”.  

SUGA: PODCZAS BYCIA COOL, JEST CIŁĄ NAPĘDOWA ZESPOŁU!
Podobnie jak Suga, urokliwy charakter, który nosząc swoją białą skórę, słodką jak cukier jako maskę, atakuje gwałtownie rapem i występem. „Gdy miałem 13 lat, przesłuchałem Fly Epik High i zacząłem interesować się hip hopem. Również innymi stylami, jak reggae lub street punk, więc słuchałem tego tego dużo.”  
Teraz interesuje się tym, jak pisać teksty, gdy spytaliśmy się go jaki jest przedmiot, powiedział „Popatrz na to”, i wtedy pokazał nam jego komórkę „kiedy coś przychodzi mi do głosy, zapisuję to tutaj”. Jego notatki telefonowe są wypełnione tekstami! „Często piszę kilka minut, ah, tylko zapamiętuje tekst tekst, gdy idę do toalety, potem zapisuję to (śmiech)”. Ma nowoczesną aurę, ale możesz poczuć jaki Suga jest silny w swoim lekarstwie. „opuście rozmowę z Rap Monsterem i tego rodzaju (śmiech). Myślę, że moją rolą jest dbanie o te dzieciaki”. 



V: SPONTANICZNY CHARAKTER, KTÓRY JEST KOCHANY PRZEZ WSZYSTKICH, UCZY SIĘ JAPOŃSKIEGO BARDZO CIĘŻKO Z ANIME
V, możesz nazywany również „4D” przez członków jest jeszcze bardziej dziwny (nie w złym znaczeniu) niż oni mówią. Kiedy powiedzieliśmy by się przedstawił, powiedział „Ten moment, gdy jem kurczaka, ryż, majuu (i tu bardzo długa lista różnego jedzenia), sprawia, że jestem szczęśliwy”. 

V, który jest spontanicznym, słodkim charakterem, jest również ambitny, jeśli chodzi o naukę japońskiego. W Japonii, powiedział „czasem, nie widzę różnicy między konna ni, sonna ni, anna ni, donna ni (jak to, tak bardzo, tak że, jak bardzo), ale próbuje być najlepszy, ucząc się oglądając anime”.  

Jeśli chodzi o anime, lubi między innymi „One Piece”, „Summer Wars” i „Piano no Mori”,  czasami te, które wywołują płacz. W One Piece solidaryzuje się z linią, która mówi „Obojętność, jest najbardziej samotną rzeczą”, i powiedział, że zostawiła w nim głębokie wrażenie. I co o tym, co sprawia, że płacze…? „Ponieważ jestem typem, który zazwyczaj nie płaczę, nawet, gdy oglądam bardzo głęboki film (wskazuje na swoje oczy), nie mogę nic tu znaleźć (śmiech)”.  

Wszyscy członkowie mówią „on ma naprawdę kochany charakter” jeśli chodzi o jego sposób  mówienia i gestykulacji i jest bardzo urokliwy, gdy porozmawiasz z nim.

J-HOPE: NATURALNIE WESPOŁY, „NADZIEJA” CZŁONKÓW!
Gdy wywiad się zaczął, on zaczął mówić po japońsku, wiedział, że jest jak potok, J-HOPE, który ma roziskrzony charakter. „Myślałem o naszym pierwszym występnie w Japonii, nim przyszedłem tu i aktualnie nauczyłem się słów, które mogą „płynąć z prądem”, jak <jejeje> lub <teraz!!/w tym momencie!!>”. Jak jego imię , beztroski i niewinny uśmiech się zgadza.  

Również, jest bardzo ostry w ruchach tanecznych na scenie. „Mamy bardzo akrobatyczne tańce, zwane <tańcem matrix>, ta technika jest dobra. W naszej nowej piosence „Advance od Bangtan”,  mamy również hiphopową piosenkę, która sprawia, że wszyscy są podekscytowani i chcę, by wszyscy słuchali dużo różnych styli”. Jego unikalny styl tańca jest jego czarującym punktem. Jak to powstało? „Kiedy mamy czas, zwykle zbieramy nasze opinie i myślimy razem. Zwykle Jungkook ma naprawdę dobre pomysły i świetny balans siała!”, jest dobrym hyungiem, który nie zapomina dopingować swoich juniorów. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz