poniedziałek, 3 listopada 2014

BTS FESTA 2014 | "Mój własnoręczny profil" - J-Hope

Cr:  KLIK

Obiecuję pisać tylko prawdę" (napisał i następnie obok tego dopisał 'Obietnica')

Imię: Jung Hoseok (J-Hope)
Miasto rodzinne: Busan
Powitanie: “Cześć!! Jestem waszą nadzieją (po angielsku), Dzień dobry, jestem J-Hope z BTS(po japońsku), Dzień Dobry, jestem J-Hope (po chińsku)"
Rola w zespole: Odpowiadam za taniec i rap + Nadzieję 
Grupa krwi: Bojaźliwy A…..
Data urodzenia: 1994.02.18
Ulubione ksywki: Hopie, Hosikie, king wang zzang (najlepszy), przystojny Hope
Rozmiary ciała: 218 cm, 218 kg
Specjalność: Dawanie fanom miłości, przepełnianie nadzieją 

Hobby: Ocenianie muzyki, przeglądanie rzeczy bez możliwości ich kupienia (tzw eyeshopping)

Nawyki: Spanie z rękami uniesiony

mi jak na rysunku-> 
-
Motto: Nie przekładajmy rzeczy które mamy zrobić dziś, na jutro. \@-@/
Czarujący punkt: Promienny uśmiech, bezwstydne aegyo, pozytywna aura 
3 rzeczy które lubię: Jedzenie, Park Jimin, muzyka 
3 rzeczy których nie lubię: Uderzać o coś głową, gdy ktoś mi się nie odpłaca, imbir-> wymiotuje.
Moje ostatnio największe zainteresowanie: Ciuchy  @-@, danie o siebie, i skórę 
Członek zespołu najbardziej podobny do mnie: Park Jimin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Jestem najlepszy w: Różnorakich tańcach (Komiczny taniec… ㅎㅎ)
Będę wkładał więcej starań w: Rap…ㅠ.ㅠ
Moim najlepszym życiowym obiektem docinek jest: Park Jimin
Piosenka, którą chcę Wam polecić: BTS - ‘Boy in Luv’
O czym myślisz, gdy nie możesz spać: Przemyślenia o tym jak stać się bogiem
Reprezentujące się zdjęcie i video:  Główne zdjęcie do  ‘Boy in Luv’
Ranking w BTS który stworzyłem: Rap Monster > Suga > Jin > J-Hope > Jimin (przekreślił) Taehyung (V) > Jeongguk > Jimin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Myślę, że mój wygląd w rankingu na 100 dostaje 100 punktów 
Część ciała której jestem najbardziej pewien siebie: Nos 

Pochwal samego siebie: Twoje stałe, wieczne starania i umysł, który cieszy się tym momentem, każde z nich jest dobre. 
Mój cel: Stać się piosenkarzem, artystą i celebrytą które będzie każdemu znany. 
-
Moja osobowość widziana oczami pozostałych członków
J-Hope: Ktoś z piękną osobowością, który zawsze jest promienny, miły i dba o innych, daje miłość dongsaeng'om i lojalność swoim hyung'om.
Jin: Pełne nadziej dziecko, które nie wydaje się być takie tylko dla konceptu. Każdy staje się promienny w jego towarzystwie. Będziesz się śmiał nawet z idiotyzmu. 
V: To jest koncept. Lubi Cię męczyć. Mnie zawsze męczy. Ale to, że ma promienną i pozytywną osobowość to prawda. Nie mam odpowiedzi dla tego hyung'a.
RM: Dobrze testuje rzeczy. Zastanawiam się czy on w ogóle posiada subiektywność. Nie jest w gruncie rzeczy taki pełen nadziej jak myślicie. Jednak dba o mnei i Jin'a najbardziej. Ma taką osobowość, która wie co wolno a czego nie. 
Jeongguk: Jest naprawdę dobry w przyciąganiu i odpychaniu. Mimo, że jest naprawdę pełen nadziej, czasami też bywa ponury. Ale wciąż to lubię, ponieważ jest promienny. 
Suga: Osobowość, która sprawia, że osoby wokół niego stają się szczęśliwe. Posiada osobowość, która ma od groma miłość wokół niego. Osoba, która się nie złości. 
JIMIN: Bardzo lubi dokuczać i bawić się ze swoimi dongsaeng. Ma najbardziej pozytywną osobowość spośród członków, ale okazjonalnie zdarzy mu się mieć niespodziewanie lękliwe strony samego siebie
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz