poniedziałek, 20 października 2014

[TŁUMACZENIE] Bangtan setny dzień. Czat z J-Hope'm

J-Hope: Jestem bardzo zdenerwowany. Co należy zrobić?? Wow.. to mój pierwszy raz..
J-Hope: Mamy w końcu nasz setny dzień!!! Kya ~~ kyo !! Kya ~~
J-Hope: Wow, to naprawdę fajne. Będę to robić częściej.


J-Hope: Wszyscy, dzisiaj to nasz setny dzień. Jak się czujesz?? Podoba ci się? Kya. Mi też się podoba. Czuję, że jestem coraz starszy ~ haha.. wow.. moje ręce są spocone.
J-Hope: Wszyscy ~ wiele rzeczy się stało w ciągu ostatnich stu dni ~ ale jakie jest twoje ulubione wspomnienie ?? hehe ㅋ @ - @! (Fani: transfery z fanami /spotkania z fanami /prezentacje / debiut).
J-Hope: Nasz debiut jest również najbardziej pamiętną rzeczą dla mnie. Byłem bardzo zdenerowany, że dzień.. węszyłem..

Fan: Jestem najszczęśliwszy. ㅠ ㅠㅠㅠ
J-Hope: Również jestem teraz szczęśliwy.

J-Hope: Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę rozmawiać z ARMYs. Lubie ich ~

J-Hope: Wow, wszystko jest takie szybkie. Wszystko lata ~ @-@

J-Hope: Czy jest coś, czego jesteście ciekawi? Kekekekeke.
J-Hope: Wezmę trzy pytania kekekekeke.

Fan: Oppa, jak szybko piszesz?
J-Hope: Ja piszę.. bardzo wolno.. moje ręce drżą ... @_@)

Fan: Oppa, jaki jest twój ulubiony utwór tytułowy, którego nie ma w tym albumie?
J-Hope: Moja ulubiona piosenka.... hm.. ~ hmhmhm ~~~hmhmhmhmhm ...~~ Rise
J-Hope: Z Bangtan !!!!!!!


J-Hope: Teraz wezmę jedno pytanie! Rzućcie mi ciekawe pytanie.
J-Hope: Hmhmhmhmhmhmhmh.
J-Hope: Ciekawe, ciekawe pytanie ~

Fan: Oppa, jaki rodzaj istnienia mają dla was ARMYs?
J-Hope: Jaki rodzaj istnienia mają dla was ARMYs? Kolejnym sercem. Pit-a-pat.

J-Hope: Czujesz coś się pali?
J-Hope: Moje serce płonie [dla ciebie wszystko]. Kekekekeke_keke?
J-Hope: To jest żenujące.

J-Hope: Tak czy inaczej. Naprawdę podoba mi się że mogę z wami rozmawiać..
J-Hope: 100 dni 100 dni 100 DNI
J-Hope: O nie, zrobiłem literówkę. Moje ręce się  trzęsą. Myślę, że zawsze jestem zdenerwowany, kiedy jestem z ARMYs. Wow. 100 dni.

J-Hope: Ćwiczę teraz... nawet jeśli to nasz 100 dzień, Hopie &  Dzieci trenują ciężko kyakyakyakyakya

Fan: Proszę odpocząć~
J-Hope: Jeśli będziemy odpoczywać, to nie będziemy w stanie wygrać nagrody rookie!!!! Musimy ciężko pracować. Ale tak, zdrowie jest zawsze pierwsze. Każdy dba o swoje zdrowie! BAM oto
napój zdrowia!! Pijcie ~ Regenerujący Hope.
Fan: Nie otworzyłam jeszcze Regenerującego Hope. ㅠㅠ
J-Hope: Ale pakowanie zajmowało tyle czasu..

Fan: Złóż obietnicę nagrody Rookie ㅠㅠ
J-Hope: Obiecujesz? Hmhm~~~ Co powinniśmy zrobić? (Fani: Otwoczyć swój mundur? /Pokaż nam swój ABS/ Chodź do mojej szkoł)
J-Hope: Powinienem otworzyć moje jednolite kekekekekeke w trakcie mojej części ㅋㅋㅋ Naprawdę, ja rozerwę mundur...ㅋㅋㅋㅋㅋ będzie super..
Fan: Niech wszystscy członkowie pokażą swoje abs.
J-Hope: Abs.. abs.. hm.. hm.. przekaże..

J-Hope: Jaka istnieje nadzieja dla was wszystkich? parsknięcie..

(Fani: Nadzieja/ Uśmiech /Nasza nadzieja istnieje /Moja miłość / J-Horse /skrzydła)
J-Hope: Czy wiesz, że mamy skrzydła na naszych plecach.. wy wszystkie jesteście moimi aniołami stróżami.
J-Hope: Kaszel jest kłopotliwy.

J-Hope: Czy wszyscy przyjdą na Inkigayo Fan Meering?
J-Hope: Ci, którzy nie mogli przyjść, nie płaczcie.. ponieważ masz szansę tu teraz~

J-Hope: Seniorzy, znaleźć siłę !! Egzaminy wkrótce, prawda?? Powodzenia na egzaminach !! Powodzenia Bangtan!! Także powodzenia ARMYs.

J-Hope: Wszyscy, jakich emotikonów używacie? (Fani: ^^/ ~~/ ㅇㅅㅇ / -3 /:-D / @ _ @)
J-Hope: Wow, jest tak wiele emotikonów, które są chłodniejsze od moich. Urocze. Użyję tego jakgo odniesienia. Ostatnio dużo myślałem o emotikonach.

J-Hope: Wszyscy! Nasz setny dzień..
J-Hope : Nasza setny dzień
J-Hope : Nasza setny dzień ..
J-Hope : Nasza setny dzień ...

J-Hope: Lubię go tak bardzo... Mam łzy w oczach....  ㅋㅋㅋ

J-Hope: Zmieniłem tak wiele w ciągu ostatnich 100 dni. Przede wszystkim staram się być bardziej chłodny !!

Fan: Oppa, ile ważysz?
J-Hope: Ile kilogramów?? Hm. Osoba, która odgadnie otrzyma miłość Hope~ (Fani: 61/ 57/ 60/ 111/ 74/ 23234)
J-Hope: 74...
J-Hope: Zdecydowanie nie jest rozwiązaniem...
J-Hope: 60!!!! otrzymałem 1 kg~

J-Hope: Każdy, wie, że kocham was wszystkich, tak.
J-Hope: Brakuje mi was, naprawdę bardzo.
J-Hope: Mam nadzieję, że otrzymam pełne nadziei myśli, wow.

J-Hope: Idę ~~~~~~~~~~
J-Hope: Nie, proszę przestać mnie zatrzymywać.
J-Hope: Śpiesz się i trzymaj mnie, nie daj mi odejść ㅋ ㅋㅋㅋ
J-Hope: Zostałem złapany!! Nie idę.

J-Hope: Prosimy o pojawienie się na naszych występach Music Show~~ Muzyczne pokazy-Hope: Kocham was wszystkich bbyong.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz