czwartek, 9 października 2014

[TŁUMACZENIE] 130820 Bangtan setny dzień. Czat z Jin'em.

Przed wami nowe tłumaczenie! Tym razem są to pytania zadawane przez fanów z okazji setnego dnia od debiutu BTS. Na pierwszy ogień poszedł Jin za następne 5 dni postaramy się przetłumaczyć następną osobę.
Miłego czytania :)

Jin: Osiągnęliśmy nasz setny dzień. Ale czy nie jest to fascynujące, że minęło 100 dni od naszego pierwszego występu?

Jin: To naprawdę fajne, ale.. jestem teraz w trybie *menboog, ponieważ jest tak wiele osób ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ 
*menboog- załamanie psychiczne.

Jin: Teraz będę losowo odpowiadał na kilka pytań. 


Fan: Oppa, jak się czujesz?
Jin: Odczucie oppa. Odczucie oppa. Porozmawiam najpierw o tym. Czuję, że teraz mogę latać. Kiedy wchodziliśmy do budynku firmy, był transparent, który powiedział ''Bangtan Gratulujemy setnego dnia  ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ crycry'.
Jin: Po tym jak to zobaczyłem, to ja na to : wow.... wow ///// 
Jin: Chcę się tym uczuciem z wami podzielić ㅠㅠ 
Jin: Następne pytanie. 

Jin: Wow (Fan: Nie widzę [bo czat jest za szybki] ㅠㅠ)
Jin: Nie widać? ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ (Fani: Oppa, jadłeś dużo pysznego jedzenia na Chuseok / Z kim jesteś najbliżej? / Jadłeś songpyeon? / Oppa, jaki gatunek filmu najbardziej lubisz?)
Jin: Zmiłuj się nade mną. 

Fan: Oppa, czy członkowie są w tej chwili w basenie? 
Jin: Czy członkowie są teraz w basenie? 
Jin: Nie, każdy jest teraz w urzędzie. Teraz następne pytanie. 

Fan: Oppa, jesteś najgorszym w basenie? 
Jin: Tak, oppa jest najgorszy w basenie. 
Inny fan: Myślałem, że nie zamierzali przyjść, bo byli zbyt zajęci basenem. 
Jin: Co. Idź do Hope oppa. 

Fan: Szybkość pisania, 600 znaków na minutę. 
Jin: Ładny wielbłąd. 
*W języku koreańskim, słowo prędkość to 타. Jin został nazwany tym słowem, bo 낙타- w języku koreańskim to wielbłąd. 

Fan: Czy Hope oppa 
Jin: Idź do Hope oppa. 
Jin: Wow, ona naprawdę poszła...

Fan: Jakie to uczucie, być oszukanym przez ukrytą kamerę na żarcie Rookie King? 
Jin: Jak się czuję po tym jak zostałem oszukany przez ukrytą kamerę na Rookie King? 
Jin: Szczerze mówiąc, wiedziałem że to ukryta kamera (Fani: Jasne, tak..)
Jin: Dobrze, nie wiedziałem.
Jin: Ona nagle zaczęła płakać, więc powiedziałem: ''Przepraszam, dlaczego płaczesz... ach...'' ''Zerwałam ze swoim chłopakiem'' ''Ach.... Ok ..... Przykro mi...'' 

Fan: Oppa, jadłeś *songpyeon na dzień Chuseok?
Jin: Czy oppa jadł songpyeon na dzieć Chuseok?
Jin: Tak, to prawda. Założę się że jesteś zazdrosny. 
*Songpyeon-  niewielkie ciasteczka ryżowe.

Jin: Czy oppa bawił się na *YuT na dzień Chuseok? Nie, grałem w bilard.
*YuT- rodzaj koreańskiej gry planszowej, tradycyjnie granej na Chuseok / Nowy rok.


Fan: Oppa, jesteś dobry w robieniu songpyeon?
Jin: Jestem dobry w robieniu songpyeon?
Jin: Jak zrobić songpyeon? .....

Fan: Oppa, grałeś w Go Stop? 
Jin: Czy mogę grać w Go Stop? 
Jin: .... nie ma odpowiedzi. 

Fan: Oppa, myślę że jesteś typem osoby, która mogłaby połączyć piersi kurczaka z songpyeon... 
Jin: Piersi kurczaka z songpyeon
Jin: Jak można sugerować takie obrzydliwe rzeczy. 

Jin: Tak. Istnieje tutaj ktoś kto obchodzi dzisiaj swoje urodziny. Wszystkiego najlepszego. 

Fan: Oppa, masz prawo jazdy? Czy kiedykolwiek prowadziłeś? 
Jin: NapędowyJin: Jestem bogiem jazdy. 
Jin: Tylko że nie potrafię parkować. 

Jin: Ach, tak. Przeszliśmy off-tobic. Porozmawiajmy o naszym setnym dniu. Jak to jest? Szczerze mówiąc, jestem bardzo wdzięczny naszym Armys. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz