czwartek, 16 października 2014

[TŁUMACZENIE] Bangtan setne wydarzenie. Czat z Rap Monster'em.

Rap Monster: Och. Wow. Witaj.
Rap Monster: To już setny dzień, odkąd byliśmy na przeciw szkoły i społeczeństwa. I 100 dni od kiedy zacząłem szukać szczęścia.
Rap Monster: Najważniejszą rzeczą jest to, że to było 8 dni od moich urodzin.
Rap Monster: Witam wszystkich.

Rap Monster: Co każdy robi? To Chuseok. (Fani: Myślnie Oppa ♥/ Na czacie / Jedzenie krewetek/ Gastronomia songpyeon/ Moje ręce się pocą)
Rap Monster: Wow, jest wiele różnych odpowiedzi...
Rap Monster: Szukam szczęścia, przedzierając się przez tłumienie i uszczerbek na tym świecie.. i nie ma ucieczki..
Rap Monster: Chcesz iść ze mną? ㅎㅎ

Rap Monster: ㅎㅎ dźwięk ciepłej wody eksplodującej z Onsu*.
*Onsu- ciepła woda, jak i również stacja metra w Seulu.

Rap Monster: Hehe, co mam mówić ..

Rap Monster: Wszyscy! Dawno, dawno temu, gdy dziecko osiągnie swoje 100 dni, ludzie będą świętować i modlić się za niego lub życzyć mu zdrowia..ale nie wiem, co mówią te dni. Tak czy inaczej.
Rap Monster: Jeśli niedźwiedź chce stać się człowiekiem, musi jeść bielice i czosnek przez 100 dni* Tak, ale zamiast bielicy i czosnku.. Ja przedarłem się przez tłum i uprzedzenia, oraz ochrony głębokich znaczeń .. tak czy inaczej.
Rap Monster: Wszyscy musimy znaleźć szczęście! Nie możemy przebaczyć szkód! Hej, ty, co jest twoim marzeniem?
*Koreańska legenda.

Rap Monster: Gdzie jesteście teraz? (Fani: Strona gówna, dom babci)
Rap Monster: Och, dobrze, to Chuseok. Jestem w urzędzie. Chcę iść do domu, płacze ㅠㅠ
Rap Monster: Czas na pytania? Zadajcie mi pytania. Chodźcie do mnie.

Fan: Oppa, jaka jest twoja szybkość pisania?
Rap Monster: Moja szybkość pisania.
Rap Monster: 1000 znaków na minutę. To naprawdę. Teraz jest coraz niższe, ale kiedyś 1000 znaków / minutę do 600 znaków i koreańskiej / minutę w języku angielskim.

Rap Monster: Wszyscy trzymają mnie z prośbą, abym powiedział kalambury gdy mnie zobaczą, ale..
Rap Monster: Czy wszyscy baristów?* Czy to kawiarnia? Och prawo. To jest (fan)cafe.
Wszyscy, jesteście moimi baristami ㅎㅎ? *드립 (wymawianie ''kroplówka'') jest skróconą wersją ad-lib, ale w języku koreańskim jest w zasadzie taki sam.

Fan: Oppa, które stronę społecznościową Kim odwiedza najczęściej!!!?!!
Rap Monster: Strona społecznościowa? Hehe, nie powiem ci ㅋ
Rap Monster: Wchodzę na większości stron. Kimtizen. Pamiętam nawet wiele nazw użytkowników naszych fanów, także.
Rap Monster: Ludzie którzy przychodzą do naszych transferów, są zaskoczeni moją pamięcią. Pamiętam ile razy przychodzili. Szaman Kim.

Fan: Oppa, masz jakieś sny, które miałeś niedawno i je pamiętasz?
Rap Monster: Najnowszy pamiętny sen? Hej ty, co jest twoim snem..
Rap Monster: wow.. przepraszam.

Fan: Oppa, pamiętasz piosenkę wykonaną od fanów dla Ciebie?
Rap Monster: Słucham wszystkich piosenek fanów. Jak i równiej oglądam wszystkie ich filmy ㅋㅋㅋㅋ i czytam też wszystko co od nich dostaje.

(Fani: Czy czytasz wszystkie listy od fanów? / Oppa, co sądzisz o młodszych fanach? / Jakie mięsko jadłeś wczoraj??)
Rap Monster: Och.. co, powinienem odpowiedzieć najpierw.. hehe.
To jest chaos.

Fan: Oppa, jakie są standardy piosenek które polecacie [na Twitterze]?
Rap Monster: Moje standardy? Ach.. wystarczy że spojrzę na iPoda, wybieram losowy utwór i myślę ''Ach. to jest dobra piosenka na dzisiaj..''

(Fani: Oppa, proszę po prostu wybrać pytanie jednej osoby /Wszyscy spokój / Uspokójcie się, uspokójcie!!! /Proszę się uspokoić)
Rap Monster: ㅋㅋㅋㅋㅋ Spokojnie ㅋㅋㅋ Podoba mi się, że każdy ma w sobie trochę spokoju. Jestem w porządku. Ja naprawdę nie płacze. To pierwszy raz, byłem zdezorientowany. Już wszystko zostało dotknięte moimi kalamburami po tym jak jest się ze mną przez 100 dni.

Fan: Kogo podziwiasz najbardziej?
Rap Monster: Kogo podziwiam najbardziej? Was wszystkich? ㅎ Hehe ㅋㅋ ㅋㅋㅋ

Rap Monster: W te dni naprawdę chcę jeść mięso.. mięso.. mięso.. mięso..
Rap Monster: Chcę mięso trzpieniowe, żeberka wołowe i stek z polędwicy dolnej ㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ

Fan: Oppa, co jesz, aby utrzymać taką dobrą figurę?
Rap Monster: Głodówka jest najlepsza. Nie wiem, czy powinienem mówić to naszym fanom, ale głodówka jest naprawdę najlepsza. Nie róbcie nic dziwnego i nie głodujcie.

Rap Monster: Wszyscy mówicie że nie jest miłe jak promuje się bez okularów? Nie wiedziałem, że mam oczy. Tego dnia, gdy poszedłem na scenę w M! Countdown.. ach.. te światło.
Rap Monster: Pracownicy firmy zbytnio martwią się o mój wzrok. Mój wzrok nie jest dobry. Dlatego kazali nosić mi okulary przeciwsłoneczne. Ale mój wzrok się pogarsza, więc nie jest dosyć dobry (Fani: O nie ㅠㅠ /Dlaczego twój wzrok się pogarsza ㅠㅠㅠㅠ)
Rap Monster: Co żartuję ㅋㅋ ㅋㅋㅋ
Rap Monster: Ach, co mam powiedzieć! Argh !!!!!!!!!

Fan: Jak stary jest Rap Mon?
Rap Monster: Rap Mon to mój pies.

Rap Monster: Jeśli chcesz być szczęśliwy.
Rap Monster: Wszyscy mówią NIE.
Rap Monster: Chcę przełamać zachowania i uprzedzenia!

Rap Monster: Wszyscy wiedzie, że jestem naprawdę wdzięczny za cały czas, prawda? ㅠㅠ Zawsze ㅠㅠ to tak nagłe, nie wiem, jak to wytłumaczyć, ale ja zawsze kocham was wszystkich. Podoba mi się, że jesteście tacy zacięci.

Rap Monster: Jestem naprawdę bardzo szybkim typem, ale jestem też ostrożny, ponieważ boję się, że może się coś dziwnego stać moim kieszeniom pełnych kalamburów.

Rap Monster: Ach, ja po prostu stosuję termin po moim zdaniu i uważam, że to Jeongguk, który pisał.. ㅋ
Rap Monster: Zadzwoń do mnie oppa.
Rap Monster: Jeongguk. Skala znajduje się w całym kraju.

Fan: Oppa, chcę zostać piosenkarką. Czy możesz dać mi kilka rad??? ㅜㅜ
Rap Monster: Kilka rad dla kogoś kto chce zostać piosenkarką. To nie dotyczy tylko tych, którzy chcą stać się sławni, ale wszystkich: nie bądź samotna tylko dlatego, że wybierając drogę niezwiązaną z edukacją. Wszystko się ułoży, jeśli tylko się starasz. Najbardziej dobrą rzeczą jaką kiedykolwiek słyszałem to: "Jeśli próbujesz coś przez 10 lat, to zawsze w końcu będzie wychodzić".

Rap Monster: Rapowałem tylko przez 7 lat, więc muszę próbować jeszcze przez 3. Jeśli spróbuję jeszcze przez 3 lata, to będę w stanie sprawdzić czy to działa, czy nie. Tak więc, bez względu
na to, czy wybierzesz karierę  wybraną z edukacją, czy też nie. Nie trać nadziei.
Rap Monster: Próbujmy przez 10 lat, a następnie sprawdźmy czy musimy zrezygnować, czy nie (Jeongguk)

Fan: Oppa, jak mogę stać się ładniejsza?
Rap Monster: Aby stać się ładniejszą, najpierw trzeba kupić różowe lustro, a następnie spojrzeć w nie i pomyśleć: ''Co za atrakcyjna osoba ㅋ'' (Jin) ''taki przystojny.

Fan: Oppa, co zrobisz jeśli wygrasz nagrodę Rookie?
Rap Monster: Zjem bielicy i czosnek i stanę się człowiekiem. Od Potwora do Rap człowieka.
Rap Person: Hm, Rap Person brzmi nieźle.
Rap Monster: rapperson wow hiphop.

Rap Monster: Nie lubię rzeczy, jeśli są ładne? Tak (Jeongguk) Lubię wszystko co jest ładne.
Fan: Więc nie lubisz brzydkich ludzi?
Rap Monster: Nie.

Fan: Oppa, jakiej wysokości jest twój typ?
Rap Monster: Co myślę o małych dziewczynach? Wzrost nie ma znaczenia. Mówię ci ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋ ㅋ ^^
Rap Monster: Żartowałem. Jeśli jesteś Army, już przeszedłeś pierwszą rundę (klaszcze) (klaszcze dla siebie).
Rap Monster: Nie zapomnij kupić różowego lustra. Myślę że powinienem zrezygnować z Bangtan i powinienem sprzedać różowe lusterko. Oni sprzedają się naprawdę dobrze.

Fan: Oppa, jesteś przystojny.
Rap Monster: Jestem przystojny.. Tak, jestem przystojny ㅎ

Fan: Co robisz na dzień Chuseok?
Rap Monster: Na Chuseok.. hmmm, edytowałem kilka zdjęć.. myślałem o Twitterze.. myślałem o niektórych Kim-kalamburach.. mama ㅠㅠ Tak trudno jest się utrzymać.

Fan: Co myślisz o rankingu Bangtan?
Rap Monster: Ranking Bangtan? Każdy jest wyjątkiem. Lider Mon na górze. Daje Jeongguk'owi dużo miłości. Suga hyung jest tylko solą. Słoną jak sól. Jim* .. Jimin to tylko bagaż. Taehyung nie
może nic zrobić** Jin jest tylko różową księżniczką.. Jeongguk jest tylko.. ㅎㅎ Jeongguk jest po prostu słodką dynią*** Można go jeść, yumyum.

* 짐 (Jim) = skrócona wersja Jimin i może również oznaczać bagaż / dodatkowy ciężar.
** 태형 (Taehyung) = dźwięki podobne do 해용, jest to lepszy sposób na pisanie ''potrafi''. Rap Monster powiedział "못 태형", który jest zabawną nazwą V i oznacza "nic nie można zrobić".
*** Fani twierdzą że Jeongguk ma 단호 (płaską) osobowość.단호박 oznacza słodką dynie. Tak Rap Monster zanotował kalambur z tego.
Rap Monster: Jestem bystrym członkiem.
Fan: Pozycje członków, na postanie ich wyglądu!
Rap Monster: Dlaczego ciągle pytacie mnie o rangi wszystkich, w oparciu wyglądy. Każdy jest oczywiście 7th- oprócz mnie.
Rap Monster: Każdy, gdy idzie do pokoju prowadzi rozmowy z innym członkiem, a później, proszę nie mówcie do mnie (szczerze przerażony).

Rap Monster: Kiedy idę do Wyspy Jeju, chcę jeździć na J-Horse zamiast kucyka! Hoseok-Ah, chodź tu. Rży.

Rap Monster: Czekaj, Kto teraz przesłał moje zdjęcie na czacie? O mój Boże. Ale mam na sobie koszulkę, z napisem Lider Mon. Fan mi ją dał. O mój Boże. To byłoby ładniejsze gdyby napisał Bóg Zniszczenia.
Rap Monster: Chciałbym ją nosić publicznie, gdyby był tylko ''Lider Mon'', ale ''Obiekt Mojego uwielbienia'' na moich plecach. Tak więc jest to troche... ㅋ

Rap Monster: Idę teraz ㅎㅎ Bye bye! Kocham was ehehhehhe
Rap Monster: ARMYs Bangtan. 100 dni. To zabawne, prawda? Niech wszyscy zrezygnują po 10 latach (Jeongguk) Bye bye !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz