sobota, 17 maja 2014

Poznajmy ich bliżej || V [7/7]


No to tym razem poznamy się bliżej z V ,a inaczej z  Kim Tae Hyungiem ,bo tak naprawdę ma On na imię.
Urodził się 30 Grudnia 1995 roku w Koreii. Ma siostre oraz brata którzy są od niego młodsi .3 lata grał na instrumencie ,ale za radą ojca (który jest jego autorytetem) postanowił spróbować w Muzyce . Jest On bardzo ciepły i uczuciowy ,na co wskazują przeróżne filmiki na you tube ... Na teledyskach wygląda niezwykle poważnie ,ale w każdej wolnej chwili wygłupia się Zobaczcie same  . Większość pozostałych członków uważa go za najzabawniejszego w zespole :D
Jeszcze nigdy się nie zakochał ,ale zamierza poślubić swoją pierwszą miłość :D Lubi fotografować oraz odkrywać różne role :D Chciałby wyjechać do Japonii :D Nidy nie widziałam go smutnego zawsze jest wesoły ,albo "bez wyrazu" co uważa za swój atut .. :D Ma najwięcej fanek  razem z Jiminem :D
Piękny uśmiech oraz niewiarygodnie ładne oczy :D <3      - LinaVee




V czyli mój bias ultimate <3 zwróciłam na niego uwagę od razu. Na początku w Boy in Luv... podobały mi się jego "wredne"miny potem okazało się że jest najbardziej uroczą osobą na świecie. 
Oprócz tego NIGDY nie widziałam nikogo przystojniejszego i zabawniejszego.
Kocham jego charakter . Jestem osobą którą bardzo trudno rozśmieszyć
za to oglądając V nie przestaje się śmiać i uśmiechać.
Wnosi do mojego życia wiele uśmiechu.
Ma piękny głos...taki mocny ^_^ oraz pięknie tańczy
i co dodaje mu wiele uroku ... dobrze się ubiera ! Co jest bardzo ważne. :)
V - Definicja ideału . - ata V

V czyli Kim Taehyung jest zdecydowanie najlepszą postacią w zespole.
Pomimo swojego głosu i wyglądu, bo nie ukrywajmy, V jest przystojny, jest niepoważny ale w dobrym sensie. Taehyung zapewne zrobiłby karierę w branży komediowej, jego wyrazy twarzy są dość nietypowe.
Potrafi także być słodki, ale jedyne co mi w nim przeszkadza, to czasami wymuszony uśmiech (ale on też jest śliczny). ~Nigrum

V od samego początku gdy tylko zadebiutowali od razu wpadł mi w oko. Był jednym z moich ulubionych członków grupy i mimo iż czułam do niego wielką słabość to nie wiem czemu wcześniej moim biasem był Jimin xD Jednak jak widać jego urok oraz samą osobą jaką jest (czyli cudowną) oczarował mnie tak bardzo , że nie widziałam innego wyjścia jak dać go na pierwsze miejsce i od tamtej pory jest u mnie moim biasem i także ultimate <3 Zakochałam się w jego osobowości na amen , jego pomysły , żarty i jego zachowanie w programach , które trzeba przyznać czasem jest mega szalone to jednak nawet w momentach gdy jest taki bardzo głupiutki ja mówię po prostu awww <33 Jego uśmiech mimo iż czasem jest wymuszony to jednak ma coś w sobie co sprawia ,że V wygląda bardzo uroczo i do tego śliczne.

Jednym słowem żałuję ,że mimo iż od początku miałam do niego słabość nie wybrałam go na mojego biasa. Od czasu gdy nim jest oraz także ultimate wiem , że już nigdy go nie zmienię <3 ~HyunAh Kim




Ulubione zdjęcia :

ata V































































~Nigrum



Hahaha, kocham to zdjęcie, V wyglądał cudownie w ciemnych włosach *U*







LinaVee











HyunAh Kim






















Jak wyglądał V w teledyskach : 


No More Dream : 


We are Bulletproof Pt.2 

N.O

Beautiful 

Boy In Luv

Just One Day


1 komentarz:

  1. Też bardzo kocham TaeHyunga. Jest bardzo uroczą osobą. Ze wszystkim co tu napisałaś się zgadzam. Cudne zdjęcia!<3

    OdpowiedzUsuń