wtorek, 27 maja 2014

Ciekawostki

*Jungkook


Prawdziwe imię: Jeon Jeongguk (전정국)

Ksywki: Jeon Jeonggukkie ~SUGA hyung często tak na mnie mówi.

Rola w zespole : Maknae, wokal, tancerz, raper

Data urodzenia: 01.09.1997

Grupa krwi: A

Wzrost: 177 cm
Waga: 61 kg
Rodzina: Mama, tata, starszy brat, ja
To co lubię: Rysowanie, słoneczną pogodę z chłodnym powietrzem
Ulubiony kolor: Czerwony, czarny, biały
Ulubiony numer: 1
Ulubione jedzenie: Chleb, pizza, cokolwiek z mąką.
Ulubione rzeczy: Buty, makijaż.
Ideał kobiety: Ktoś o wzroście przynajmniej 168 cm, ale mniejsza niż ja, jest dobrą żoną, dobra w gotowaniu, ma ładne nogi i jest miła.
Nawyki: Pociąganie nosem (mam katar), wykręcanie palców
Słowo, które mnie opisuje: GoldMak ( Golden Maknae )
Wzór do naśladowania: G-Dragon sunbaenim
Za 10 lat będę: Właścicielem restauracji podającej kaczkę albo tatuażystą.
Specjalność: Aegyo



* Jimin 



Prawdziwe imię: Park Jimin (박지민)

Ksywki: Park Jiminnie (Suga hyung mnie tak nazywa, nie wiem czemu), Dooly* (słyszałem, że wyglądam tak gdy wydymam policzki)

Rola w zespole: Wokal, tancerz

Data urodzenia: 13.10.1995

Grupa krwi: A

Wzrost: 175 cm
Waga: 60 kg
Rodzina: Tata, mama, młodszy brat
To co lubię: Młodszych braci, słoneczną i chłodną pogodę, słuchanie muzyki na słuchawkach, która daje mi pozytywne odczucia
Ulubiony kolor: Niebieski, czarny
Ulubiony numer: 3
Ulubione jedzenie: Mięso (wieprzowina, wołowina, kaczka, kurczak), owoce, gulasz (kimchi jjigae)
Ulubione przedmioty: New Era (full cap), bandanki
Ideał kobiety: Bardzo lubię miłe i urocze dziewczyny. Musi być mniejsza niż ja.
Nawyki: Tańczenie/ ruszanie się w rytm muzyki niezależnie od miejsca, w którym jestem.
Słowo, które mnie opisuje: Czarujący członek BTS, słodziak.
Wzór do naśladowania: Taeyang sunbae* z Big Bang. Chcę być kiedyś taki jak on i bardzo go szanuję.
Za 10 lat będę: Świetnym piosenkarzem cieszącym się (z bycia/ występowania na) scenie.
Specjalność: Pouty faces


*osoba starsza lub mająca dłuższy staż, wyższą pozycję w pracy, szkole
* J-Hope

Prawdziwe imię: Jung Hoseok (정 호석)
Rola w zespole: Raper, tancerz
Data urodzenia: 18.02.1994
Grupa krwi: A
Wzrost: 177 cm
Waga: 59 kg
Rodzina: Rodzice, starsza siostra
To co lubię: Psy/szczeniaczki, @-@
Ulubiony kolor: Zielony
Ulubiony numer: 7
Ulubiona pora roku: Wiosna
Specjalność: Bycie szalonym



*Jin




Prawdziwe imię: Kim Seok Jin (김 석진)
Ksywki: Różowa Księżniczka, Księżniczka Jin. Fani dali mi tą ksywkę, ponieważ lubię różowy.
Rola w zespole: Wokal, visual
Data urodzenia: 04.12.1992
Grupa krwi: O
Wzrost: 179 cm
Waga: 60 kg
Rodzina: Rodzice, starszy brat
To co lubię: Gotowanie, psy/szczeniaczki
Ulubiony kolor: Różowy
Ulubiony numer: 4
Ulubione jedzenie: Homar, mięso, naengmyeon (zimne kluski), kurczak, tłuste jedzenie.
Ulubione przedmioty: Figurki z Maple Story, figurki z Super Mario, gry Nintendo.
Ideał kobiety: Ktoś kto jest dobrą żoną, dobrze gotuje i jest miła.
Nawyki: Mrużenie/mruganie lewym okiem, gdy jestem głodny.
Słowo, które mnie opisuje: Hidetoshi (Youngmin w Korei) z Doraemon. V znalazł postać, która wygląda jak ja.
Wzór do naśladowania: T.O.P sunbae z Big Bang.
Za 10 lat będę: Sierżant Kim Seokjin ㅠ.ㅠ I kiedy osiągnę sukces w Bangtan, będę Jin’em, którego matki lubią oglądać w TV.

*Suga

Prawdziwe imię: Min Yoongi (민윤기)
Ksywki: Nieruchomy Min (ponieważ gdy mam dzień wolny nic nie robię), Tatuś (ponieważ w dormie jestem jak typowy ojciec z Gyeongsangdo)
Rola w zespole: Raper
Data urodzenia: 09.03.1993
Grupa krwi: O
Wzrost: 176 cm
Waga: 57 kg
Rodzina: Tata, mama, starszy brat (Tęsknię. Kocham Was ♡).
Ulubione jedzenie: Mięso, mięso, mięso.
Ulubiony kolor: biały
Ulubione przedmioty: Aparat, elektronika, akcesoria
Ideał kobiety: Ktoś, kto lubi muzykę i hip-hop.
Nawyki: rymowanie podczas codziennych sytuacji, przesadzone żarty, pisanie tekstów, myślenie o tym, jaki typ tweet’a dodać, mówienie w satoori, gdy jestem zdenerwowany , 슙슙 i płacz ㅠ.ㅠ, śmiech brzmiący jak eungkyakya.
Słowo, które mnie opisuje: Kleiste ciastko ryżowe, cukier (na żywo jestem bardzo blady), leniuch (nie jestem leniwy, gdy robię coś związanego z muzyką, a także na scenie!!), męczące (Nie lubię niczego nudnego/męczącego !!).
Wzór(y) do naśladowania: Kanye West, Lupe Fiasco, Lil Wayne, Hit Boy.
Za 10 lat będę: Dominować świat muzyką! Chcę, by cały świat słuchał mojej muzyki.
Specjalność: Uśmiech, nogi jak SNSD


*Rap Monster 
Prawdziwe imię: Kim Namjoon (김남준)
Ksywki: RapMon (skrócone!), Lider Mon (ponieważ jestem liderem), Bóg destrukcji(wszystko czego dotknę psuje się).
Data urodzenia: 12.09.1994
Pozycja w zespole: Lider i raper
Grupa krwi: A
Wzrost: 181 cm
Waga: 64 kg
Rodzina: Mama, tata, młodsza siostra.
Ulubione jedzenie: Mięso, Kalguksu.
Ulubiony kolor: Czarny
Ulubione przedmioty: Ubrania, komputer, książki
Ideał kobiety: Ktoś z miłym głosem, odpowiednio wysoka, blada, i dobrze wyglądająca w t-shirt’cie + jeans’ach + czerwonych Converse.
Nawyki: Zwijanie tylnych ramion(?), rozgrzewanie gardła przed No More Dream.
Słowo, które mnie opisuje: Raper, żartowniś.
Wzory do naśladowania: Kanye West, A$AP Rocky.
Za 10 lat będę: Bogatym raperem. 

* V

Prawdziwe imię: Kim Taehyung(김태형)

Ksywki: TaeTae (przyjaciele nazywają mnie TaeTae~ ponieważ to jest łatwe do powiedzenia), Blank Tae (ponieważ zawsze mam pusty wyraz twarzy, jestem Blank Tae).

Rola w zespole: Wokal

Data urodzenia: 30.12.1995

Grupa krwi: AB

Wzrost: 178 cm
Waga: 58 kg
Rodzina: Tata, mama, młodszy brat i siostra, ja
Ulubiony kolor: Biały, zielony i czarny
Ulubiony numer: 10
Ulubiona pora roku: Jesień
Ulubione jedzenie: Japchae, każdy rodzaj mięsa.
Ulubione przedmioty: Komputer, duże lalki/pluszaki, ubrania, buty, akcesoria, cokolwiek unikalnego.
Ideał kobiety: Osoba, która z dnia na dzień staje się bardziej czarująca ♡, ktoś, kto dba tylko o mnie ♡, ktoś, kto kocha tylko mnie♡, osoba, która jest elegancka na zewnątrz, ale robi mi gorącą czekoladę i ma dużo aegyo w sobie.
Nawyki: Obgryzanie paznokci, otwierani ust, dotykanie czegokolwiek uroczego, i częste mówienie “Mamo?” i “To boli!”.
Słowo, które mnie opisuje: Małpa. Kiedy byłem młodszy, będąc w Zoo zostałem opluty przez szympansa i po tym incydencie, przyjaciele zaczęli mówić, że byłem rywalem szympansa, małpą.
Wzór do naśladowania: Tata. Chciałbym być jak mój tata; Kimś, kto dba o swoje dzieci, słucha wszystkiego co mówią, wspiera i doradza im w planach na życie, i jest często karcony przez swoją żonę.
Za 10 lat będę: Zabiorę moje przyszłe dzieci Taekwon (chłopiec, dwa latka) i Taegeuk (dziewczynka, siedem miesięcy) do Zoo i karmił z nimi gołębie krewetkowymi krakersami i będę fajnym facetem.

Specjalność: Ukrywanie się jak zbieg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz