czwartek, 8 maja 2014

Nowości o powrocie z ''Miss Right''

Zerkając na K-Popowe stronki i patrząc czy przypadkiem nie ma czegoś nowego o nowym albumie BTS zetknęłam się artykułem gdzie znalazłam więcej informacji o albumie oraz ich nowej piosence. Wszystko co znalazłam jest w języku angielskim ale postanowiłam to dla Was przetłumaczyć :) 


  • Bangtan Boys ogłosili oraz potwierdzili informację iż jeszcze przed czerwcowym debiutem wydadzą nową piosenkę wraz z nowym albumem. 
  • Piosenka będzie częścią specjalnej edycji ich drugiego mini albumu Skool Luv Affair.
  • Album składać będzie się z dziesięciu utworów , wliczając w to tytułową piosenkę , która nosi nazwę ''Miss Right'' , zremiksowaną wersję piosenki ''I Like It'' oraz sześć instrumentalnych wersji ich piosenek. 
  • BTS nie będą promowali nowego singla na występach na żywo gdyż jak wiadomo niebawem wybierają się do Japonii gdzie odbędzie się pierwsze oficjalnego spotkanie z fanami już pod koniec tego miesiąca.
  • Miss Right jest utworem o mężczyźnie , który opisuje swoją idealną dziewczynę. 
  • Utwór skomponowany i napisany został przez trzech raperów grupy czyli J-Hope , Suga oraz Rap Monster. 

Domyślałam się , że BTS mogą nie być w stanie promować nowej piosenki gdyż tak jak powiedziała ich wytwórnia grupa ma zbyt napięty plan aby móc i promować i przygotowywać się również do japońskiego debiutu  , który będzie już 4 czerwca , dlatego chłopaki planują jeszcze przed debiutem zrobić wielkie oficjalne i pierwsze spotkanie z Japońskimi fanami.

Jeśli chodzi o takie sprawy jak zdjęcia teaserowe czy także MV również nie jestem w stanie Wam teraz napisać jak z tym będzie. Być może i teledysk do piosenki będzie ale też nie na 100% gdyż sami przeczytaliście , że zespół ma bardzo napięty grafik.

Aczkolwiek bez teledysku również bardzo będę cieszyć się tą piosenką , choć nie ukrywam , że chciałabym aby MV jednak było...<33 

Jeśli znajdę coś więcej to oczywiście postaram się to dla Was przetłumaczyć...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz