środa, 7 maja 2014

Poznajmy ich bliżej - Suga [6/7]


Min YoonGi czyli po prostu inaczej chłopak , który występuję pod pseudonimem scenicznym Suga! Urodził się 9 marca 1993 roku. W grupie pełni pozycję głównego rapera. 
Uwielbia kolor biały , liczbę 3 oraz także interesuje się fotografowaniem. Mimo iż twierdzi , że jest okropny w angielskim (z resztą w niektórych momentach to widać) to jednak jeśli przychodzi do pisania tekstów piosenek z wtrąceniem angielskich słów do teksu nie jest dla niego problemem. Jego imię sceniczne to Suga , ponieważ ma bardzo jasną cerę oraz niezwykle słodką osobowość (ojj tak ^_^).
Twierdzi , że robienie aegyo jest dla niego małym problemem lecz stara się być słodki i robi to dla swoich fanów i jest to sposób na pokazanie fanom jak bardzo ich kocha. 
Jeśli byłby dziewczyną z chęcią umówiłby się z Jiminem...


Pierwsze wrażenie : 

Uff...no cóż muszę przyznać , że na początku był to chłopak , który zrobił na mnie najgorsze wrażenie. Jakoś tak niezbyt mogłam się do niego przekonać lecz tylko przez kilka dni bo poznając bardziej i bardziej BTS i widząc to jak Suga potrafi być niesamowicie słodki i uroczy sprawiło , że szybko zmieniłam o nim zdanie z negatywnego na baardzo pozytywne ^^ 
Od tamtej pory Suga naprawdę bardzo namieszał mi w głowie jak i w liście moich biasów. Jest uroczy i to bardzo no i jego aegyo...przesłodkie. I również muszę wspomnieć , że mam słabość na punkcie raperów a Suga jest tego przykładem.
Jednym słowem z przed ostatniego miejsca ten pełen aegyo chłopak znalazł się u mnie na drugim i bardzo niszczy moją listę biasów...^_^ - HyunAh Kim

Mam podobne wrażenia do HyunAh Kim na początku Suga był dla mnie jak powietrze wgl. nie zwracałam na niego uwagi.... oczywiście jedyne co myślałam to "fajnie rapuje" natomiast punktem zwrotnym było zwrócenie uwagi na niego w piosence " Boy in Luv "LINK 2.55 min.
To jego "Tyszi" :D To dziwne ale po tym zaczęłam na niego zwracać większą uwagę...zobaczyłam że prawie wszędzie on najładniej się ubiera dresy, bluza, czapka. Po prostu idealnie. :) Zaczęło mi się bardzo podobać to jak rapuje i rusza rękami przy tym ;p Zauważyłam że jest uroczy bardzo uroczy ^_^ i niezwykle zabawny . :) Bardzo spodobało mi się to że cały czas jest uroczy a jak rapuje jego charakter zmienia się o 180 stopni :D No cóż po prostu idealny. :) teraz jest to mój 2 bias w zespole . :) Od razu po V. A jako 3 na liście biasów ultimate. :) - ata V

Ulubione zdjęcia : 





























ata V















Jak wyglądał Suga w teledyskach : 

No More Dream 


We are Bulletproof Pt.2 


N.O


Adult Child 

Boy In Luv


Just One Day


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz