niedziela, 20 kwietnia 2014

Wywiad dla magazynu Céci :)

Rap Monster

Moje pseudonimy – RapMon, Bóg Destrukcji. Wszystko co dotknę się niszczy. Ramki moich okularów się rozpadły, albo rączka od lodówki ,która również odpadła. Przez to właśnie otrzymałem tytuł Boga Destrukcji.
Mój image przed debiutem – Schludny i cichy uczeń.
Dostosowanie do życia idola – Jedna jedyna rzecz ,która sprawia iż myślę “Naprawdę jestem teraz piosenkarzem” to występy w programach muzycznych.
Mój ideał dziewczyny – Kobieca z jasną skórą.
Sytuacja z czasów trainee – Taniec to nie moja rzecz. Wiele razy myślałem o ucieczce kiedy byliśmy w czasie zajęć tanecznych. Teraz reszta mówi na mnie “taneczny cud”, oczywiście w ironiczny sposób.
Pewnego dnia – nadejdzie dzień w którym Bangtan będą na szczycie list przebojów?
Jak cieszyć się hip-hop’em – Nie myśleć o tym jak o czymś trudnym. Gatunek do którego każdy może teńczyć i się cieszyć – to właśnie hip-hop.
Bang Sihyuk PD jest? – Publicznie, jest kimś kto daje ostre uwagi, ale kiedy słucha muzyki z dobrym uderzeniem i chwali ją, wtedy pokazuje swoją chłopięcą stronę.
Sytuacja po debiucie – Podczas jednego z występów, mój podsłuch* wypadł przez co ominąłem kilka linijek z intra. Zostałem kilka razy skarcony ale przez to zajście, nabrałem w nawyk drobiazgowe przygotowanie i sprawdzanie się przed występem.
Do zespołu – Let’s meet sometimes for a long time. To tytuł jednej z piosenek Dynamic Duo sunbaenim, ale jeśli pomyślicie o tym, to ma to jednak dobre, ukryte znaczenie. Tylko dlatego ,że pamiętam.

Jin

Moje pseudonimy – Różowa Księżniczka. Fani dali mi taki pseudonim po tym jak zobaczyli ,że lubię kolor różowy i gotowanie.
Mój image przed debiutem – Uroczy maknae ,który zawsze słuchał się rodziców.
Mój urok – Moje pełne usta. Tył mojej głowy jest okrągły.
Atrakcyjne punkty – Jako trainee, ćwiczyłem pozowanie do zdjęć. Podczas tych ćwiczeń, nauczyłem się ,że moja prawa linia szczęki jest atrakcyjna.
Sekrety członków – W naprawdę męczący dzień, mój współlokator Jimin wypadł ze swojego łóżka z głośnym hukiem. Razem z Jimin’em byliśmy naprawdę zawstydzeni.
Rzeczy ,które chciałbym ukraść od reszty zespołu – Abs Jimin’a.
Kiedy ktoś mówi mi ,że jestem przystojny – Zawsze cieszę się kiedy to słyszę. Teraz, lubię również słyszeć to ,że jestem uroczy.
Coś co ostatnio sprawiło ,że byłem szczęśliwy – Zazwyczaj jestem naprawdę ciężko pracującym człowiekiem. Panuje chaos kiedy cała 7 wstaje w tym samym czasie więc czuję się bardziej komfortowo wstając i przygotowując się przed wszystkimi. Jakiś czas temu, obudziłem się 2 godziny wcześniej (jak zwykle) i zjadłem miskę płatków na śniadanie i poczułem się naprawdę szczęśliwy. Cisza i to uczycie zrelaksowania.
Najlepsza rzecz w debiutowaniu – To pierwszy raz kiedy dostałem tak wiele listów. Poza listami od mojej rodziny. Jestem naprawdę wdzięczny fanom za to ,że wysyłają mi tak wiele listów. Czytam je ponownie i gadam do siebie. Mówię dziękuję.

J-Hope

Moje pseudonimy – Hope, Smile Hoya. Dostałem takie przydomki bo moje imię to J-Hope.
Mój image przed debiutem – Dziecko pełne pasji, lubiące taniec.
Kiedy byłem młodszy – Byłem dość popularny na underground’owej scenie Gwangju. Rap, taniec i śpiewanie było moim życiem.
Dla mnie, Bangtan jest? – Innym mną.
Piosenka na deszczowe dni – Remy Shand’s “Rocksteady”
Kiedy czuję się spięty – Patrzę w niebo. Teraz jestem szczęśliwy więc odchodzi to (uczucie spięcia) ode mnie naturalnie.
Rzeczy ,które chciałbym ukraść od reszty zespołu – Czekoladowy abs Jimin’a jako ,że mój własny zaczął znikać przez napięty charmonogram. Również, umiejętność rapu RapMon hyung’a, i jego dobry Angielski?!
Sekrety członków – Wszyscy mamy abs’y. Tylko mój trochę się “roztopił”.
Pewnego dnia – Będę jak Beenzino sunbaenim i A$AP Rocky. Mają oni wpływ na moją muzykę i styl.
Jeśli kiedyś dostaniemy swój własny program – V jest do tego najlepszy. Ma on urok osobowości 4D. Jeśli tylko będzie to dobrze kontrolował, myślę ,że będzie wszystkich rozśmieszał. Wyczekuję tego (kiedy dostaną swój program).

V

Moje pseudonimy – Blank Tae, TaeTae, Vee. Naprawdę nazywam się Kim Taehyung. Jestem Blank Tae ponieważ czasem moja twarz jest bez wyrazu, TaeTae ponieważ to pochodna od mojego prawdziwego imienia, Vee ponieważ niektórzy mają problemy z wymówieniem mojego pseudonimu scenicznego.
Mój image przed debiutem – Normalny uczeń, pełen energii i humoru.
Kiedy byłem młodszy – Grałem na saksofonie od 7 klasy. Po otrzymaniu rady od mojego taty, postanowiłem ,że zostanę piosenkarzem.
Mój urok – Moje oczy przez większość czasu mogą być bez wyrazu, ale mogą też dawać wyjątkowe odczucie.
Numer 1 w gotowaniu – Suga. Wie jak zrobić naprawdę dobry kimchi fried rice. Wolę próbować niż gotować. Ah! Jest inny epizod związany z gotowaniem  – urodzinowa zupa z wodorostów ,którą Jin hyung zrobił dla J-Hope hyung’a.
Tło wymyślania mojego pseudonimu – Właściwie to mój dziadek jest specjalistą w tworzeniu imion. Przez to, jest uczulony na punkcie tematu z tym związanego.  Pseudonim “V” zasugerował mi Bang PD. To dobre imię z uderzeniem ale nie powiedziałem o nim jeszcze mojemu dziadkowi. Boję się ,że się może na mnie zezłościć. (śmiech)
W dormie, członkowie – Rozrzucanie jedzenia jest czymś co  się często zdarza w naszym dormie, i w czasie takim jak teraz, jedynym ,który sprząta ten cały bałagan jest J-Hope. Sprząta po nas dokładnie, dokładnie jak matka. Jest on również dobry w składaniu prania jak mama. Moja rola to bycie synem. Jestem odpowiedzialny za zmywarkę. Zajmujemy się naszymi brudnymi naczyniami indywidualnie, Jimin zajmuje się kuchnią, a RapMon hyung zmywa podłogi.
Mood-maker – Oczywiście ,że V. Członkowie zespołu mogą myśleć inaczej. Wydaje mi się ,że oni wybraliby Suga hyung.
Najlepszy jestem w sytuacjach – Gdy jestem na scenie. Zauważyłem to przy monitorowaniu siebie, jestem bardziej cool przy zbliżeniach niż mi się wydawało. Oczywiście to coś osiągnąłem dzięki ciężkiej pracy całej ekipy, ale jestem usatysfakcjonowany.

Suga

Moje pseudonimy – Suga. Moje prawdziwe imię to Min Yoongi ale teraz to i mój pseudonim i imię.
Mój image przed debiutem – Z muzyką zaczynałem w 6 klasie. W gimnazjum nauczyłem się klasycznej kompozycji i potem zacząłem codziennie pisać piosenki.
Czy jestem uroczy? – Hm. Bezpośrednio jestem bliżej Gyeongsangdo guy jak uroczego chłopaka. Ale przed fanami, jestem słodkim chłopakiem.
Mój urok – Eye smile?
Jak radzę sobie ze stresem – Piszę teksty jak szalony.To coś co robię zawsze ale przywykłem do przejawiania swojego stresu przez muzykę.
Muzyka ,której słucham gdy jestem zły- Rick Ross’s “Hold Me Back”
Muzyka ,która ma dla mnie specjalne znaczenie – Każda.  Jeśli zabierzesz muzykę z mojego życia, to nic w nim nie zostanie.
Rzeczy ,które chciałbym ukraść od reszty zespołu – Rzecz ,której nie kupisz za pieniądze; wiek maknae Jungkook’a.
Jeśli znów byłbym 17-to latkiem, jak maknae Jungkook, chciałbym – Się uczyć. Chcę być dobrym synem ,który nie sprzeciwia się słowu swoich rodziców.
Członek BTS ,który najlepiej pasowałby do programów rozrywkowych – Nie sądzę by był ktoś taki ale jeśli muszę wybrać, to ja?! (śmiech)
Do początkujących z hip-hop’em – To napewno nie jest ciężki gatunek. To popularny typ muzyki. Hip-hop jest czymś co pozwala ci poczuć szczerość artysty.
W dormie, członkowie – Kiedy nie mamy nic w planach, pod naciskiem naszego manager hyung’a, przyglądamy się sobie uważnie i ćwiczymy kiedy tylko możemy. Żyjemy by ćwiczyć!
Coś co ostatnio sprawiło ,że byłem szczęśliwy – Nasz pierwszy fansign. Również dziś ponieważ to nasza pierwsza sesja zdjęciowa.

Jungkook

Moje pseudonimy – Jeon Jungkookie, Złoty Maknae, Kookie.
Bycie maknae – To możliwość zachowywania się jak dziecko.
Mój image przed debiutem – Normalny uczeń ,który lubił grać w gry i lubił hip-hop.
Kiedy byłem młodszy – Byłem dzieckiem z dużym zainteresowaniem sztuką.
Aktualnie, jestem – Ciekawskim 17-to latkiem. Gry, auta, makijaż, rysowanie. Normalnie tego nie używam ale kiedy teraz mnie malują zadaję wiele pytań. Kiedy tego użyć, jak tego używać.
Dla mnie, Bangtan jest? – Bangtan jest moim życiem~!
Coś co naprawdę chcę osiągnąć – Komponowanie. Naprawdę ciężko nad tym pracuję. Chociaż tylko przeglądam podstawowe programy do tworzenia muzyki, chcę być muzykiem ,który tworzy świetne teksty jak moi hyung’owie.
Moja ulubiona pora dnia – Pora odpoczynku, czas wolny, czas posiłku. Ostatnio zauważyłem ,że to pory w których mogę sobie pograć. (śmiech) Ćwiczenia i występy na scenie również są fajne.
Rzeczy ,które chciałbym ukraść od reszty zespołu – Wiedza Rap Monster hyung’a, rozmaita wiedza Suga hyung’a, pozytywne myślenie J-Hope hyung’a, wytrawłość i wysiłek Jimin hyung’a, naturalnego talentu  V hyung’a, szerokie ramiona Jin hyung’a.
Coś od czego jestem teraz uzależniony – Tylko muzyka. Mam słuchawki by słuchać muzyki cały dzień. Myślę ,że będę taki do końca życia.

Jimin

Moje pseudonimy – Ddochi. Od czasów gimnazjum, moi przyjaciele mówili ,że wyglądam jak szczeniaczek dlatego tak mnie nazwali.
Rola w zespole – Odpowiedzialny za abs. W tych dniach nie mam tyle czasu na ćwiczenia przez co jest troszkę mniej widoczny (abs). Muszę przywrócić go do oryginalnego stanu.
Mój image przed debiutem – Już w gimnazjum chciałem zostać piosenkarzem. Planowałem swoją przyszłość i powiedziałem o niej moim rodzicom ,którzy radośnie to przyjęli.
Mój ideał dziewczyny – Dziewczyna urocza i czarująca.
Dla mnie, Bangtan jest? – Drugą rodziną ,która pozwoliła mi na osiągnięcie mojego długoletniego marzenia.
Mój urok – Mój abs właściwie nim nie jest, ale moje oczy są.
Ktoś o kim myślę ,że jest “cool” – Lubię Taeyang sunbaenim z Big Bang, Minwoo sunbaenim z Shinhwa oraz Chris Brown’a.
Wzrok Jimin’a – Nie znajdziecie w nim jeszcze charyzmy. Jestem tylko uroczy. Nie mogę jeszcze nawet znaleźć właściwie kamery. (śmiech)
Rzeczy ,które chciałbym ukraść od reszty zespołu – Wzrost RapMon hyung’a, wzrok i talent V, czystości J-Hope hyung’a, rozmaita wiedza Suga hyung’a.
Najseksowniejszy jestem, kiedy – Kiedy znajdę na scenie odpowiednią kamerę i intensywnie się w nią wpatruję. Zazwyczaj nie możecie się dopatrzeć we mnie seksowności.
Za 10 lat – Będę spełnionym i rozpoznawalnym muzykiem. Za 10 lat od teraz, czyż nie będę wtedy w wojsku…Sądzę ,ze będę wtedy samotny i smutny. (śmiech)
Do fanów – Proszę, kochajcie Bangtan bardzo mocno, i przyglądajcie się uważnie Jiminnie’mu!

1 komentarz: