środa, 16 kwietnia 2014

Poznajmy ich bliżej || Jimin [3/7]

Poznajmy ich bliżej Rap Monster TUTAJ

Co można powiedzieć o Jiminie? Wydaje się być drobnym Azjatą, ze względu na jego wzrost i wagę.
Także może być uznawany za słodkiego. Park Jimin urodził się w październiku 1995 roku. Mieszkał w Busan, ze swoim młodszym bratem i rodzicami. Lubi mięso.

Jest to jeden z członków, za którymi nie przepadam, ale w tajemnicy wam powiem, że z BTS nie jestem tak zżyta jak z Exo i SHINee, więc odkrywam o nich ciągle jakieś nowe ciekawostki. Właśnie nie bardzo znam Jimina, ale na początku wydawał mi się być rozpieszczonym bachorem (to co, że jestem młodsza xD) i nie mogłam się do niego przekonać. Wszystko się zmieniło jak zaczęłam bardziej się nimi interesować, gdyż zobaczyłam go z bardziej ludzkiej strony. ~HeeRin

Zwróciłam uwagę na Jimina ,ponieważ jego uśmiech do mnie przemówił . Bije od niego wiele
pozytywnej eergii i naprawdę można się nią zarazić. Jest On również  zabawny co
jest jego kolejnym atutem.  Ale największe wrażenie zrobił na mnie jego uśmiech który jest naprawdę bardzo ładny . :)  Dodatkowo naprawdę pięknie tańczy i zawsze nosi czapki . ( co mi się bardzo podoba :D ) .

-Ulubione Zdjęcia-
HeeRin










Ulubione zdjęcia ata V.








Jak wyglądał Jimin w teledyskach?

No more dream



We are bulletproof

N.O

Boy in Luv


Just one day



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz