środa, 23 kwietnia 2014

Poznajmy ich bliżej || Jungkook [4/7]

Poznajmy ich bliżej Jimin TUTAJ


To się dopiero nazywa maknae... Chłopak ma dopiero 17 lat, a zajmuje trzy pozycje w zespole (i w każdej radzi sobie bardzo dobrze!)  Gdy jest wśród innych członków zespołu, siedzi cicho (jak na maknae przystało), ale widać, że wszyscy go kochają. Według Jimina, cokolwiek Jungkook nie zrobi, wygląda słodko. Trudno się nie zgodzić.


Pierwsze wrażenie :

Gdy pierwszy raz go zobaczyłam to od razu sobie pomyślałam oo tak młody taki uzdolniony i taki piękny . ;o wielkie wrażenie na mnie wywarł ponieważ jest z mojego rocznika.. co było dla mnie szokiem . :D Jungkook moim zdaniem jest jednym z ładniejszych Azjatów i do tego ma piękny uśmiech. Pięknie rapuje,tańczy i ma dobry wokal. Dwoma słowami Złoty maknea ( jak to Rap Mon na niego mówi :D ) - ata V


Gdy go pierwszy go zobaczyłam pomyślałam ,że następny Koreańczyk młody z ładnym uśmiechem i ,że nawet ładny  - LinaVee


Jungkook wydawał mi się być słodkim, niczym mała księżniczka.
Nic nie mogę o nim złego powiedzieć, choć nie jest dla mnie jakiś idealny.
Ma bardzo ładne oczy, jego eye smile doprowadza mnie do bardzo szybkiej zmiany nastroju, gdy jestem smutna czy zła. ~Nigrum



Najładniejsze zdjęcia :

Hee Rin 





ata V











Jak wyglądał Jungkook w teledyskach?

No more dream

We are bulletproof


N.O


Boy in Luv


Just one day









2 komentarze:

  1. Nasz Golden Maknae wcale się nie zmienił od debiutu ^^ Taka sama przesłodka buźka jak przy debiucie :) Tak niezwykle utalentowany chłopak a ma dopiero i zaledwie 17 lat. I tak w każdej pozycji w zespole radzi sobie doskonale jako główny wokal , tancerz i sub-raper :)

    OdpowiedzUsuń