poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Oczy . :) Rozpoznajecie kogo które ? :)


6 komentarzy:

  1. Hmm...no to zobaczymy czy mówię dobrze xD
    1.Jimin
    2.V
    3.Jungkook
    4.Jin
    5.J-Hope
    6.Suga
    Oczy V poznałam od razu (w końcu to mój bias <3) Jimina też poznałam , Jungkooka , Hope tylko miałam problem z Jin'em i Sugą ale podejrzewam , że chyba dobrze powiedziałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę.. chociaż nad 4 bym się zastanawiała czy to nie Rap Monstera.. :D

      Usuń
    2. No właśnie do 4 nie jestem pewna też , chociaż widać , że to wszytko zdjęcia z sesji do debiutu z No More Dream a Rap Mon miał tam wtedy okulary , dlatego pomyślałam , że to może być Jin :3

      Usuń
    3. A noo .. w sumie to masz rację.. dlatego nie dali oczu Rap Monstera.. może tak być . :) Aaa mam pytanko może byłabyś zainteresowana współpracą z nami na tym blogu ? :) Jeśli tak to pisz na gg 31597701 . :)

      Usuń
  2. O jejku...jeszcze nigdy nikt nie zaproponował mi współpracy na blogu dlatego nie wiedziałam na początku co mam powiedzieć i zastanawiałam się dość długo :3 I tak bardzo chętnie byłabym zainteresowana współpracą i to nawet bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OKII ! ^_^ cieszę się bardzo :) 31597701 to mój numer gg napisz do mnie ;) a ustalimy wszystkie szczegóły . :)

      Usuń