niedziela, 30 marca 2014

Poznajmy ich bliżej || J-Hope (1/7)

Na naszym blogu, rusza nowa seria "Poznajmy ich bliżej".
Jest to krótki opis każdego z członków, nasze (czyli moje i Ata V) zdanie oraz nasze ulubione zdjęcia tej osoby.

Zdecydowałyśmy, że pierwszym delikwentem (jak to moja pani od przyrody mówi na każdego) będzie J-Nadzieja.


Jung Hoseok przyszedł na świat 18 lutego 1994 roku w Gwangju.
Jest lepiej znany pod pseudonimem J-Hope, którym przedstawia się w grupie Bangtan Boys.
Hoseok jest przede wszystkim rapperem i tancerzem ale także pisze teksty do piosenek.
Mocną strona J-Hope'a jest jego uśmiech, gdyż jest on naprawdę... nietypowym.
Uwielbia pieski, co może dawać nam znak, że wcale nie jest aż taki groźny jak czasami wygląda (a takich sytuacji jest chyba mało, tak mi się zdaje). 

Pierwszy raz poznałam J-Nadzieje gdy moja przyjaciółka pokazywała mi ich show.
Wybrałam Hoseoka, bo przypominał mi Reda z M.Pire, ale nawet nie wiem dlaczego.
Gdy zobaczyłam jego uśmiech... pomyślałam, że jest jakiś psychiczny, naprawdę...
Ciągle się uśmiechał, aż w końcu przyznałam, że jest on uroczy i ślicznie rapuje (to brzmi dziwnie). Tak. Uśmiech to jego urok. ~ Hee Rin

Polubiłam J-Hope od razu po V ale co w nim takiego zobaczyłam ?
Otóż tak jak w przypadku Hee Rin był to uśmiech . ^^
Osoba którą ciągle i ciągle się uśmiecha .
Zaintrygował mnie jego wygląd w jednym z teledysk (Kliknij tu)
Taak to dokładnie tu ^^
Wtedy zobaczyłam w nim zwykłego chłopaka
skromnie ubranego,uśmiechniętego,przystojnego :) 
podrywającego dziewczynę (nooo i fajnie mu to wychodziło )
Drugą rzeczą która mnie zaintrygowała to jego głos. ^.^
Nie umiem dokładnie oddać .. tego jak go bardzo lubię . :) ~ AtaV

Przejdźmy do naszych ulubionych zdjęć.
Ja i AtaV wybrałyśmy kilka z pośród wielu, spodobały nam się i chciałybyśmy się z wami nimi podzielić.

Zdjęcia od tego które podoba mi się najbardziej :D
[AtaV]


Tak J-Hope wyglądał w teledysku "Beautiful"





[Hee Rin]









To musiało się tu być










Teraz krótkie podsumowanie wszystkich teledysków, czyli jak wyglądał. 

No More Dream


We Are Bulletproof Pt. 2


N.O


Beautiful
(zdjęcie pojawiło się już wcześniej)

Boy In Luv


Just one day 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz