środa, 29 kwietnia 2015

BTS marzą o tym, aby wynająć teatr i obejrzeć film ze swoimi fanami jeśli tylko uda im się wygrać pierwsze miejsce w programie muzycznym.


Bangtan Boys w najnowszy wywiadzie pokazują jak bardzo wierzą i mają nadzieję w swoją pierwszą wygraną w programach muzycznych, nawet składając pewne zabawne obietnice swoim fanom!
Podczas wywiadu udzielonego dla MBN zespół został zapytany o swoje cele, które związane są z albumem ‘HwaYangYeonHwa Pt.1’ i wszyscy bez zastanowienia odpowiedzieli, iż pragną zdobyć pierwsze miejsce w programie muzycznym. Lider grupy Rap Monster powiedział „Ludzie piszą rzeczy typu R=VD jakby to było jakieś zaklęcie. Wszyscy z nas trzymają w swoich myślach świadomość o wygraniu pierwszego miejsca. To nie jest coś co można osiągnąć tylko przez nasze zachcianki, to dzieje się wtedy kiedy tylko bardzo tego pragniesz. Jest takie powiedzenie „To co powiesz, spełni się” więc chcemy myśleć właśnie w ten sposób i oczywiście nadal ciężko pracować”.

Suga podczas wywiadu dodał „Szczerze mówiąc, ja byłem pesymistą, lecz tylko do ostatniego albumu. Myślałem, że nie ma szans na to, że może nam się udać. Myślę, że to jest mój największy kompleks o którym nawet nie wiem. Ciągle pokazywałem swoją niepewność i zawsze myślałem, że to ciągnęło się za całym zespołem. Być może nie jest do końca religijny, ale modlę się każdej nocy. Chcemy tej wygranej i pragniemy jej bardzo”.
Jungkook, najmłodszy członek BTS również dodał „Modlimy się każdej nocy z naszym menedżerem”.
Na pytanie co chcieliby zrobić jeśli wygraliby pierwsze miejsce Jin z uśmiechem na twarzy odpowiedział „Chciałbym pozmieniać linijki naszych piosenek i zaśpiewać piosenki od nowa. Jestem wokalistą w grupie, aczkolwiek potrafię też rapować”. V także dodał od siebie „Ja chciałbym wynająć teatr i móc obejrzeć razem fanami film”.
Chłopcy wyrazili również swoje ogromne nadzieje w specjalnie przeznaczonym utworze ‘SKIT : EXPECTATIONS!” z najnowszego mini albumu mówiąc o zdobyciu pierwszego miejsca.

Mamy nadzieję, że chłopcom tym razem uda się zdobyć to upragnione miejsce pierwsze z najnowszą piosenką ‘I NEED U’!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz