sobota, 20 grudnia 2014

[WYWIAD PL] IDOL REPORT - BTS

Czuję się jak idol, gdy______

§  Rap Monster: Kiedy próbuję zrobić dobre wrażenie do kamery. 
Specjalnie przygotowane igraszki są konieczne, i 
[wtedy czuję się jak idol] kiedy chytrze wykorzystuję ad-libs podczas nagrywania.
§  Suga: Kiedy widzę plakaty ze sceny podczas występów. When
 I see placards from the stage while performing. Miałem kilka występów przed debiutem, ale nigdy nie widziałem żadnego plakatu. Po debiucie zawsze widzę plakaty wszędzie, z naszymi imionami. Zawsze, gdy to widzę myślę „Ah, naprawdę zadebiutowałem jako idol”
§  Jin: Kiedy stoję na scenie. [Wtedy] Ludzie, którzy 
zazwyczaj nie kontaktowali się ze mną, mowią rzeczy w stylu „Oglądałem twój występ” lub „Dongsaeng’i bardzo lubią was chłopacy”
§  J-Hope: Kiedy śpiewam naprzeciwko mnóstwa fanów.
 Wtedy fani pozdrawiają i lubią nas. Wtedy wygodnie robi się aeygo do fanów, którzy naprawdę nas kochają.  
§  Jimin: Kiedy robię aeygo, bez poczucia wstydu.
§  Jeongguk: Kiedy idziemy pozdrowić PD i scenarzystów po programach muzycznych.
§  V: Kiedy moi rodzice pokazują mnie swoim przyjaciołom. 





Moment, kiedy czuję się naprawdę 상남자 jest wtedy _____

§  Rap Monster: Jestem zwykle bardzo ostrożny, dlatego
 wtedy staję się bardzo rozmowny i impulsywny.
§  Suga: Kiedy robię muzykę. Wtedy widzę siebie, ciężko pracującego.
§  Jin: Kiedy widzę samochód przyjeżdżający do mnie i 
ciągnące się inne osoby (za mną) do mnie.
§  J-Hope: Kiedy jestem na scenie, jestem całkowicie 상남자.
 Często smieję się i żartuje z ludzi na około, dlatego dużo osób myśli, 
że jestem praktykantem, ale czuję, że moją stronę 상남자 pokazuje na scenie. Pracuję ciężko, by wykonać pewnie utwór i przekazać ogólne uczucia 상남자
§  Jimin: Kiedy zakończę występ cool. Przykład pochodzi z występu z N.O, kiedy zrobiłem obrócone uderzenie ^^
§  Jeongguk: Kiedykolwiek robię coś z pasją. Chcę zrobić
 wszystko co mogę u nienawidzę przegrywać z innymi. Jestem typem osoby, próbującej wszystko, co go zainteresuje. „Wolę umrzeć, niż żyć bez pasji” to moje motto. Ale jeśli coś mi nie pasuje, od razu daję znać. Haha, myślę, ze to rodzaj mojej strony 상남자.
§  V: Kiedy poprawnie pokażę moje emocje, ekspresję i akcję przed kamerą. 

Coś, co chcę mówić, do mojej przyszłej dziewczyny.

§  Rap Monster: Oczywiście, to jest  자기 (honey- kochanie)
§  Suga: 자기야 (honey- kochanie). To jest jedno z najbardziej podstawowych przezwisk, ale jeśli znajdę kogoś, kogo naprawdę pokocham, to chce tak na niego mówić.
§  Jin: 자기야 (honey- kochanie).Również chcę mówić ich przezwiskami lub prawdziwymi imionami. Również chcę mówić do nich „yah” w ostateczności. Oczywiście, mówiłbym to z inną siłą, niż ludzie, których nie obchodzi jak mówią takimi rodzajami nazw (jak kochanie (honey), itd.)
§  J-Hope: 애기야 (baby- kochanie)W Bangtanów “상남자”,jest linijka „Chcę być twoim oppa” i chcę, by moja dziewczyna nazywała mnie oppa i chce nazywać ją 애기야 (baby- kochanie). Nie ważne, czy to będzie noona czy dongseang, będę nazywać ją 애기야 (baby- kochanie).
§  Jimin: 여보 (darling- kochanie).
§  Jeongguk: Chcę nazywać ją 여보 (darling- kochanie).
§  V: 자기야 (honey-kochanie), 여보야 (darling-kochanie), 사랑아 (love-miłości).

W "Biały Dzień" zorganizuję dla mojej ukochanej

§  Rap Monster: Wypełnię koszyk cukierkami i czekoladkami.
 Dziewczyny lubią czekoladę, więc czekoladki muszą być. W tym położę USB z piosenką, w którą włożę mnóstwo wysiłku. I wtedy zaśpiewam dla niej tą piosenkę tam i teraz.
§  Suga: Nie jestem typem osoby, która jest wystarczająco uczuciowa
 by zorganizować wielkie i piękne wydarzenie. Będę uważać, że zapomniałem albo nie wiem o Białym Dniu i nagle wyciągnę cukierki [w pudełku] i powiem „Kupiłem wchodząc tutaj”
§  Jin: Nie jestem typem osoby, która normalnie planuje wydarzenia,
 więc nie potrzebuję organizować wielkich wydarzeń. Ale czasem 
chcę spróbować założyć pierścionek podczas jedzenia obiadu w eleganckiej restauracji. Hahaha~ Myślę, że oglądam za dużo dram.
§  J-Hope: Jedną z sił Bangtan jest to, że piszemy nasze piosenki.
 Skupię się na tej sile i stworzę piękną balladę. Chcę zrobić piosenkę słodszą, niż cukierki.
§  Jimin: Nigdy nie planowałem wielkich wydarzeń, więc nie wiem,
 W Biały Dzień, chcę spakować ładnie smaczne cukierki i dać jej tak.
§  Jeongguk: Przygotowałbym światła i głośniki, gdzieś, gdzie
 byłby niezły widok i brak ludzi. Potem wziąłbym ją tam, ustał na wcześniej przygotowanej scenie, zatańczył i zaśpiewał dla niej. Gdy piosenka by się skończyła, wyjąłbym cukierki i czekoladki.
§  V: Chciałbym wynająć pokój imprezowy i zorganizować przyjęcie 
niespodziankę dla mojej dziewczyny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz